Etusivu » Tiedotteet » Talous » MPY myi tulostusliiketoimintansa Marski Data Oy:lle

MPY

MPY myi tulostusliiketoimintansa Marski Data Oy:lle

Julkaistu: 02.06.2014 klo 10:00
Julkaisija: MPY

Ricoh-, HP- ja Lexmark-laitteiden sopimuskantoja koskeva liiketoimintakauppa tehtiin 30.5.2014. Yrityskaupan myötä kolme henkilöä MPY:n Kuopion ja Joensuun toimipisteistä siirtyy Marski Data Oy:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Asiakkaille yrityskauppa ei aiheuta välittömiä muutoksia vaan Marski Data Oy jatkaa MPY:n tulostuspalvelua vankalla asiantuntemuksella ja entisin ehdoin.

Yrityskaupalla MPY jatkaa keskittymistään tietoliikenne- ja IT -palveluihin, joita se tarjoaa ympäri Suomen.

”Tämä kauppa on jatkumoa rakennejärjestelyillemme ja tukee tulevaisuuden kehitystämme. Tulostusliiketoiminta keskittyy nyt vahvalle osaajalle ja toimijalle, Marski Datalle. Yritysten välistä yhteistyötä pyritään kehittämään jatkossa myös muilla alueilla”, MPY:n toimitusjohtaja Jan-Erik Laine kertoo.

”Toivotamme MPY:n tulostuksen asiantuntijat tervetulleiksi Marski Dataan. Olemme toimineet tulostusliiketoiminnassa jo lähes 30 vuotta. MPY:n kanssa solmittu liiketoimintakauppa tukee Marski Datan strategiaa, jonka mukaan Marski Data tuottaa asiakkailleen markkinoiden parhaita tulostuksen-, informaatiohallinnan-, ja tietotekniikanratkaisuja”, Marski Datan toimitusjohtaja Armi Salo-Oksa sanoo.

Lisätiedot:

MPY:n toimitusjohtaja Jan-Erik Laine, puh. 050 555 3244

Marski Datan varatoimitusjohtaja Petri Eronen, puh. 044 320 6024

MPY on valtakunnallisesti toimiva, tietotekniikka- ja tietoliikennepalveluita tarjoava asiantuntijayritys. Yritys työllistä noin 150 tietotekniikan ja tietoliikenteen asiantuntijaa ympäri Suomen. MPY:n liikevaihto vuonna 2013 oli noin 28 miljoonaa euroa.

Marski Data Oy on Mikkelissä, Savonlinnassa ja Kuopiossa toimiva yritys, joka tarjoaa tulostuksen ja tietotekniikan ratkaisuja. Yritys työllistää noin 45 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2013 oli 10,5 miljoonaa euroa.