Etusivu » Tiedotteet » Talous » Mikkeliin perustettava kehitysyhtiö käynnisti nimiäänestyksen

Miktech Oy

Mikkeliin perustettava kehitysyhtiö käynnisti nimiäänestyksen

Julkaistu: 24.03.2015 klo 09:45
Julkaisija: Miktech Oy

Mikkeliin perustettava uusi kehitysyhtiö on käynnistänyt äänestyksen, jonka avulla etsitään nimeä kehitysyhtiölle. Äänestys on avoin kaikille, ja siihen voi osallistua 30.3.2015 saakka Miktech Oy:n, Miset Oy:n ja Mikkelin kaupungin verkkosivuilla.

Mikkeliin perustettava uusi kehitysyhtiö syntyy kevään 2015 aikana innovaatio- ja teknologiakeskus Miktech Oy:n ja Mikkelin seudun elinkeinoyhtiö Miset Oy:n fuusion tuloksena. Miktechin ja Misetin henkilöstöltä on kerätty etukäteen ehdotuksia uuden kehitysyhtiön nimeksi.

Henkilöstön ehdotuksista avoimeen yleisöäänestykseen on valittu seuraavat vaihtoehdot:

Kehitysyhtiö Mikael Oy

Mikkeli Innovation Oy

Mikkelin alueen kehitys MAKEA Oy

Mikkelin alueen kehitysyhtiö MUIKKU Oy

Minnovation Oy

St Michel innovation Oy

Lisäksi kuka tahansa voi antaa uusia ehdotuksia yhtiön nimeksi äänestyksen jatkuessa. Äänensä tai ideansa voi antaa 24.-30.3.2015 osoitteissa:

www.miktech.fi

www.miset.fi

www.mikkeli.fi

Uuden kehitysyhtiön brändityöryhmä ja johtoryhmä käsittelevät nimiehdotukset äänestyksen päätyttyä ja tekevät esivalinnan, jonka jälkeen uuden kehitysyhtiön hallitus valitsee yhtiön nimen kokouksessaan 7.4.2015.

Nimiäänestys on osa brändiuudistusta, jonka puitteissa Mikkeliin perustettavalle kehitysyhtiölle luodaan uusi nimi, logo ja graafinen ilme kevään 2015 aikana.

Maarit Randelin, toimistopäällikkö, Miktech Oy, 0440 361 607, maarit.randelin@miktech.fi

Marjo Niittuaho-Nastolin, kehityspäällikkö, Miktech Oy, 0 440 361 615, marjo.niittuaho-nastolin@miktech.fi

Maisa Häkkinen, matkailujohtaja, Miset Oy, 044 794 2219, maisa.hakkinen@miset.fi

Jukka Kumpusalo, markkinointipäällikkö, Miset Oy, 044 794 5694, jukka.kumpusalo@miset.fi