Etusivu » Tiedotteet » Talous » Meton Heikki Nivala on STTK:n Vuoden luottamusmies

METO - Metsäalan Asiantuntijat ry

Meton Heikki Nivala on STTK:n Vuoden luottamusmies

Julkaistu: 08.05.2015 klo 09:30
Julkaisija: METO - Metsäalan Asiantuntijat ry

Vuoden STTK-laiseksi luottamusmieheksi on valittu pääluottamusmies Heikki Nivala Kemijärveltä. Nivala on METO - Metsäalan Asiantuntijat ry:n jäsen. Hän työskentelee pääluottamusmiehenä Suomen metsäkeskuksessa, joka on valtakunnallinen runsaan 500 työntekijän organisaatio.

Heikki Nivalan luottamusmiehen ura on kestänyt jo 37 vuotta. Palkinnon perusteluissa Nivalaa kiitetään kollegoiden ja työnantajan arvostamaksi edunvalvojaksi luonnonvara-alalla. Neuvotteluissa hän on määrätietoinen, sinnikäs ja luovia ratkaisuja etsivä. Hän on myös yhteiskunnallisesti aktiivinen toimija ja kuulijat mukaansa tempaava puhuja. Henkilöstön edustajana häntä kiitetään lämpimäksi ja ihmiset aidosti huomioon ottavaksi.

STTK-lainen vuoden luottamusmies palkittiin Helsingissä keskusjärjestön suuressa luottamusmiestapahtumassa, joka kerää vuosittain satoja luottamushenkilöitä. Palkinnolla halutaan korostaa henkilöstön edustajien tärkeää ja vaativaa työtä työelämän muutoksissa. Valinnan tekee jäsenliittojen ehdotusten perusteella STTK:n työelämän kehittämisen valmisteluryhmä.

Lisätietoja: Vuoden luottamusmies Heikki Nivala, puhelin 040 542 5353.

METO- Metsäalan Asiantuntijat ry on metsä- ja luonnonvara-alan asiantuntijoiden edunvalvontajärjestö. Jäseniä on noin 8 000 ja he työskentelevät luonnonvara-aloilla suunnittelijoina, esimiehinä, työnjohtajina, puun osto- ja korjuutehtävissä, metsänhoidon tehtävissä, toiminnanjohtajina, toimistonhoitajina, neuvojina, luonnonhoidon tehtävissä, opettajina ja asiantuntijoina, muissa johtotehtävissä sekä itsenäisinä yrittäjinä.