Etusivu » Tiedotteet » Talous » Mediakutsu Asianajajapäiville 16.1.2015

Kutsu.
Julkaistu: 17.12.2014 klo 09:30
Julkaisija: Suomen Asianajajaliitto

Tervetuloa Asianajajapäiville pe 16.1.2015!

Tapahtuma kerää Kalastajatorpalle yli tuhat oikeuselämän vaikuttajaa. Tammikuun tapahtuma myytiin hetkessä loppuun, mutta olemme varanneet paikkoja tiedotusvälineiden edustajille. Tapahtuma on medialle maksuton.

Erityisesti kutsumme toimitukset klo 12.15. järjestettävään tiedotustilaisuuteen ja toimittajalounaalle.

Päivän pääteemana on tänä vuonna sovittelu ja sovinnollisuus. Aamun Oikeuspolitiikan forumissa teemasta puhuvat tuore valtakunnansovittelija Minna Helle, kansanedustaja Pekka Haavisto ja Asianajajaliiton puheenjohtaja Risto Sipilä. Keskusteluun osallistuvat myös eduskuntapuolueiden edustajat.

Iltapäivän koulutuslinjojen tarjonta on aiempien vuosien tapaan monipuolinen ja keskittyy oikeuselämän ajankohtaisimpiin kysymyksiin.

Tutustu seminaaripäivän ohjelmaan osoitteessa: www.asianajajaliitto.fi/asianajajapaivat

Tapahtuman suosion vuoksi pyydämme ilmoittautumaan mahdollisimman pian tai viimeistään keskiviikkona 14.1.2015. Pyydämme kertomaan, osallistutko koko seminaaripäivään vai pelkästään tiedotustilaisuuteen/lounaalle.

Ilmoittautuminen:
viestinta@asianajajaliitto.fi

Tervetuloa!

Lisätietoa:
Kehitys- ja viestintäpäällikkö Janne Laukkanen, p. 040 588 1925

Suomen Asianajajaliiton lakisääteisenä tehtävänä on säännellä ja valvoa asianajotoimintaa. Asianajajaliitto edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa ja tukee asianajajia sekä osallistuu aktiivisesti lainsäädännön kehittämiseen. Asianajajaliitto on lailla perustettu julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on lakisääteisiä tehtäviä. Asianajajaliitto ei ole rekisteröity yhdistys, ammattiliitto tai yrittäjäjärjestö. Vain Asianajajaliittoon kuuluva lakimies saa käyttää nimikettä asianajaja. Asianajajia on Suomessa 2 000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki