Etusivu » Tiedotteet » Talous » Mediakutsu Asianajajapäiville 16.1.: Sovittelua, muistisairaita ja pelialan juridiikkaa!

Suomen Asianajajaliitto

Kutsu.
Julkaistu: 12.01.2015 klo 10:00
Julkaisija: Suomen Asianajajaliitto

Asianajajapäivien tiedotustilaisuus ja toimittajalounas,

perjantaina 16.1. klo 12.15, Hotelli Kalastajatorppa, ravintola Meritorppa.

Sovittelu kiinteäksi osaksi oikeusprosessia!

Sopuun ei voida pakottaa, mutta selvästi nykyistä suurempi osa oikeusriidoista voitaisiin hoitaa sovittelulla ilman pitkiä ja kalliita oikeudenkäyntejä. Tämä edellyttää sitä, että kansalaisia ohjataan nykyistä tehokkaammin sovittelemaan riitojaan. Tiedotustilaisuudessa kerromme, miten sovittelun käyttämistä voitaisiin edistää ja miten sovittelijoiden osaamista tulisi parantaa.

Poimintoja tapahtuman muusta ohjelmasta klo 9–16.30:
Muistisairaita vanhuksia on yhä enemmän, mitä tämä tarkoittaa oikeudenhoidossa?
Peliala on nosteessa, mitä on pelialan juridiikka?
Aamupäivällä tentissä eduskuntapuolueiden kansanedustajat: mitä oikeudenhoidolle tapahtuu vaalien jälkeen? Kommentoimassa mm. oikeusministeri Anna-Maja Henriksson.

Tutustu koko tarjontaan: www.asianajajaliitto.fi/asianajajapaivat

Tapahtuma myytiin ennätysnopeasti loppuun. Olemme varanneet paikkoja median edustajille. Tilaisuus on toimittajille maksuton.

Tapahtuman suosion vuoksi pyydämme ilmoittautumaan viimeistään keskiviikkona 14.1.2015. Pyydämme kertomaan, osallistutko koko seminaaripäivään vai pelkästään tiedotustilaisuuteen/lounaalle. Mikäli olet jo ilmoittautunut, asia on osaltasi kunnossa ja olet lämpimästi tervetullut.

Ilmoittautuminen:
viestinta@asianajajaliitto.fi

Tervetuloa!

Lisätietoa:
Kehitys- ja viestintäpäällikkö Janne Laukkanen, p. 040 588 1925

Suomen Asianajajaliiton lakisääteisenä tehtävänä on säännellä ja valvoa asianajotoimintaa. Asianajajaliitto edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa ja tukee asianajajia sekä osallistuu aktiivisesti lainsäädännön kehittämiseen. Asianajajaliitto on lailla perustettu julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on lakisääteisiä tehtäviä. Asianajajaliitto ei ole rekisteröity yhdistys, ammattiliitto tai yrittäjäjärjestö. Vain Asianajajaliittoon kuuluva lakimies saa käyttää nimikettä asianajaja. Asianajajia on Suomessa 2 000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki