Etusivu » Tiedotteet » Talous » Matti Airaksinen Koodiviidakon myyntijohtajaksi Helsinkiin

Koodiviidakko Oy

Matti Airaksinen Koodiviidakon myyntijohtajaksi Helsinkiin

Julkaistu: 24.09.2010 klo 09:35
Julkaisija: Koodiviidakko Oy

Matti Airaksinen, 32, on nimitetty Koodiviidakko Oy:n myyntijohtajaksi Helsinkiin 19.8. alkaen. Airaksisen vastuulla on myynnin johtaminen ja kehittäminen sekä aktiivinen myyntityö Helsingin toimiston esimiehenä. Koulutukseltaan Matti Airaksinen on merkonomi, jonka lisäksi hän on kehittänyt liiketoiminta- ja johtamisosaamistaan nuorkauppakamarijärjestön eri tehtävissä vuodesta 2003 alkaen.

- Matin valintaan vaikutti merkittävästi nuorkauppakamarissa saadun käytännönläheisen johtamiskokemuksen lisäksi vankka työkokemus toimialalta sekä valmiit liiketoimintaverkostot, mikä on yrityksemme liiketoiminnan kannalta erinomainen yhtälö, Koodiviidakon toimitusjohtaja Samuli Tursas toteaa.

Koodiviidakko on digitaaliseen viestintään erikoistunut ohjelmistoyritys, jonka palveluiden ja työkalujen avulla organisaatiot tehostavat myyntiään, markkinointiaan ja viestintäänsä. Asiakaslähtöiset ratkaisut perustuvat Viidakko-tuoteperheeseen, jonka muodostavat sähköpostimarkkinointiin ja -viestintään suunniteltu Postiviidakko, sisällönhallintaan tarkoitettu Sivuviidakko sekä verkkokaupparatkaisu ViidakkoStore. Koodiviidakko työllistää 28 digitaalisen viestinnän ohjelmistoasiantuntijaa Oulussa ja Helsingissä.

Samuli Tursas, toimitusjohtaja, puh. 040 513 5890, samuli.tursas@viidakko.fi
Matti Airaksinen, myyntijohtaja, puh. 045 122 8780, matti.airaksinen@viidakko.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki