Etusivu » Tiedotteet » Talous » Materia Bridge Oy:n osake-enemmistö Mikfast Oy:n omistukseen

Materia Bridge Oy:n osake-enemmistö Mikfast Oy:n omistukseen

Julkaistu: 11.11.2014 klo 10:37
Julkaisija: Mikfast Oy

Mikfast Oy on ostanut Materia Bridge Oy:n osake-enemmistön lokakuussa.

Materia Bridge Oy:llä on toimipaikat Suomessa ja Englannissa. Mikfast Oy:n kotipaikka on Oulu, kun taas Materia Bridge Oy:n toimisto sijaitsee Vantaalla.

Materia Bridge on nopeisiin toimituksiin erikoistunut elektroniikkakomponenttien ratkaisutoimittaja. Tämän lisäksi Materia Bridge auttaa löytämään vanhojen, jo tuotannosta poistuneiden, komponenttien varastoja. Yrityksen asiakkaat ovat pääasiassa elektroniikkaa ja mekaniikkaa valmistavia yrityksiä.

”Mikfast Oy:llä on vahva kokemus kansainvälisiltä markkinoilta. Ostettuamme Materia Bridgen enemmistöosakkuuden meidän on mahdollista tarjota palvelujamme entistä laajemmalle asiakaskunnalle. Lisäksi molempien yritysten nykyiset asiakkaat tulevat hyötymään toiminnan laajenemisesta uusien toimittajakontaktien myötä” toteaa toimitusjohtaja Mikko Junttila, Mikfast Oy:n perustaja. Yrityskaupan myötä hän ottaa vastatakseen molempien yhtiöiden johtamisen.

Mikfast Oy

Sepänkatu 20