Etusivu » Tiedotteet » Talous » Lundia System -säilytyslaatikkosarjan muotoilun tuotteistaminen oli Kultahuipun arvoinen

Lundia Oy

Julkaistu: 16.04.2015 klo 13:28
Julkaisija: Lundia Oy

Kotimainen huonekaluvalmistaja Lundia Oy lanseerasi syksyllä 2014 uuden tuoteperheen, jonka suunnitteli sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Agency Leroy teki Lundia System-säilytyslaatikkosarjalle tuotemateriaalikonseptin ja graafiset materiaalit.

Eilen, 15.4.2015, Agency Leroy vastaanotti Kultahuipun Lundia System -säilytyslaatikkosarjan muotoilun tuotteistamisesta Vuoden Huiput-gaalassa. Vuoden Huippujen palkintoraadin perustelut:

Yhtenäinen, hallittu ja laadukas kokonaisuus. Yksinkertainen tuote täydentää ja sopii mainiosti yrityksen tuoteportfolioon. Tuotteistamisen kokonaisuus onnistuu hienosti ja tyylikkäästi ajanmukaistamaan perinteisen yrityksen brändiä. Typografia, harkittu värimaailma ja tunteisiin vetoava kuvamateriaali ovat hyvässä balanssissa. Tuotteen markkinointi ja viestintä näkyy ja toimii hyvin eri välineissä.

Grafian Vuoden Huiput on Suomen merkittävin markkinointiviestinnän ja muotoilun kilpailu, joka on suunnittelijoiden itsensä vuonna 1980 perustama. Vuosittain järjestettävä tapahtuma tähtää suunnittelun tason nostamiseen, luovuuden ja omaperäisyyden voimistamiseen ja suunnittelijoiden ammattitaidon kehittämiseen. Kilpailu järjestetään nyt 35. kerran. Tapahtumaan kuuluu kilpailu, palkintogaala, palkitut työt esittelevä näyttely sekä vuosikirja.

Sarjat on jaettu kahteen kategoriaan: kokonaisuudet ja yksittäiset työt. Kilpailussa on 16 sarjaa markkinointiviestinnän ja muotoilun eri osa-alueilta. Mukana on myös alle 29-vuotiaille tarkoitettu, ilmainen Nuoret luovat -sarja.

Lisätietoja Lundiasta ja Lundia Systemistä antaa mielellään:
Lotta Fagerlund
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Lundia Oy
lotta.fagerlund@lundia.fi
040 84 33 999

Lundia on suomalainen perheyritys, joka uskoo aitoihin asioihin. Kuten aitoon puuhun, aitoihin ihmisiin ja elämää aidosti parantavaan muotoiluun. Tuotteemme on suunniteltu ja tehty palvelemaan ihmistä läpi elämän, tilasta ja elämäntilanteesta toiseen.

Vuonna 1948 perustettu Lundia Oy kuuluu Sini-konserniin, joka on perheyritys. Tällä hetkellä lundialaisia on noin 40, minkä lisäksi työllistämme koko joukon kotimaisia alihankkijoita.