Etusivu » Tiedotteet » Talous » Leadin palkittu Business of the Year –palkinnolla Britanniassa

Leadin Oy

Leadin palkittu Business of the Year –palkinnolla Britanniassa

Julkaistu: 08.04.2016 klo 12:45
Julkaisija: Leadin Oy

Tampereella vuonna 2009 perustettu käyttökokemussuunnittelun sekä palvelumuotoilun ja -tuotannon asiantuntijayritys Leadin on valittu Swansea Bay Business Award 2016 –voittajaksi. Valinnan perusteina olivat mm. jo toteutunut ja edelleen jatkuva nopea kasvu ja alueelle kokonaan uudenlaisen liiketoiminnan luonti. Myös tiivis yliopistoyhteistyö oli merkittävä tekijä nimitykselle.

Leadin on ollut perustamisestaan lähtien nopeassa kasvussa. Britannian yksikkö avattiin Swanseaan vuoden 2015 alussa, ja se työllistää nyt jo yhdeksän asiantuntijaa. Kasvun takeena on toiminut tiimin korkeatasoinen ammattitaito, arvostettu suomalainen brändi, tiivis yliopistoyhteistyö sekä erityisesti vahvat asiakkaat. Leadinin asiakaskuntaan Iso-Britanniassa kuuluu sekä julkisen että yksityisen sektorin toimijoita Driver and Vehicle Licencing Agency DVLA:sta Jaguar Land Roveriin.

Lisätiedot:

Topi Koskinen, CEO Leadin Group

Puh: +358 40 517 0039

Email topi.koskinen@leadin.fi

Harri Mansikkamäki, MD Leadin UK Ltd

Puh: +44 7982 81 6253

Email: harri.mansikkamaki@leadin.co.uk

Leadin yhdistää teknologian ja ihmiset suunnittelemalla ja toteuttamalla asiakasymmärrykseen perustuvia digitaalisia palveluita. Yhtiön tutkimus-, suunnittelu- ja toteutuspalveluita käyttävät monet merkittävät brändit, kuten Jaguar Land Rover, ABB ja Alma Media. Vuonna 2015 konsernin liikevaihto oli 2,8 miljoonaa euroa ja yritys työllistää tällä hetkellä noin 50 asiantuntijaa Suomessa ja Iso-Britanniassa.

www.leadin.fi