Etusivu » Tiedotteet » Talous » Lassila & Tikanoja Oyj osti Kiinteistö ja jätehuolto Vuorisen jätehuoltoliiketoiminnan

Lassila & Tikanoja

Julkaistu: 01.06.2015 klo 15:42
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanoja Oyj on ostanut Multialla sijaitsevan Kiinteistö- ja jätehuolto Vuorisen jätehuoltoliiketoiminnan. Liiketoiminta yhdistetään L&T:n Ympäristöpalvelujen jätehuollon Keuruun yksikön liiketoimintaan.

”Kiinteistö- ja jätehuolto Vuorisen jätehuoltoliiketoiminta täydentää hyvin Keuruun yksikön nykyisiä palveluitamme Multialla. Lisäksi pystymme tarjoamaan asiakkaille kattavampia palvelukokonaisuuksia. L&T tarjoaa jätehuolto- ja kierrätyspalveluiden ja ongelmajätepalveluiden lisäksi monipuolisia kiinteistöjen hoitoon, siivoukseen, viemärihuoltoon ja teollisuuden puhtaanapitoon liittyviä palveluja”, kertoo liiketoimintajohtaja Mikko Honkonen L&T:ltä.

”Jään pitkän työuran jälkeen eläkkeelle. Yrityskauppa Lassila & Tikanojan kanssa varmistaa toiminnan jatkuvuuden asiakkaille, luotettavan ja osaavan henkilöstön hoitamana”, toteaa Veikko Vuorinen.

Kauppa astui voimaan 1.6.2015.

Veikko Vuorinen, Kiinteistö- ja jätehuolto Vuorinen, p. 0400 546 186
Mikko Honkonen, liiketoimintajohtaja, L&T, p. 050 572 4810

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka yhdessä asiakkaidensa kanssa on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi.

viestintäpäällikkö,
Hanne Mäkelä