Etusivu » Tiedotteet » Talous » LähiTapiola Henkiyhtiö myi liikekiinteistöportfolion Nordea Henkivakuutukselle

LähiTapiola

LähiTapiola Henkiyhtiö myi liikekiinteistöportfolion Nordea Henkivakuutukselle

Julkaistu: 17.10.2016 klo 14:11
Julkaisija: LähiTapiola

LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö on myynyt kolme modernia liikekiinteistökohdetta Nordea Henkivakuutus Suomi Oy:lle. Kohteet sijaitsevat Vantaalla, Oulussa ja Espoossa. Vuokralaisina kohteissa ovat mm. Gigantti, Stadium, HOK-Elanto (S-Market) ja Evidensia. Kohteiden yhteenlaskettu vuokrattavissa oleva pinta-ala on 16 300 neliömetriä.

“Tavoitteenamme oli vähentää liiketilojen määrää kiinteistösijoitussalkussamme ja katsoimme markkinatilanteen olevan hyvä myynnille. Saimme useita erittäin hyviä tarjouksia ja lopulta ostajaksi valikoitui Nordea Henkivakuutus”, toteaa LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n kiinteistösijoitusjohtaja Vesa Eskoli

”Harvemmin pääsee ostamaan näin hyviltä sijainneilta moderneja kohteita, jossa on hyvä vuokralaiskanta, joten olemme kauppaan erittäin tyytyväisiä”, jatkaa Nordea Henkivakuutus Suomi Oy:n kiinteistöjohtaja Janne Sipilä.

CBRE Finland Oy toimi myyjän kaupallisena neuvonantajana, Asianajotoimisto Borenius Oy myyjän juridisena neuvonantajana ja Asianajotoimisto Merilampi Oy ostajan juridisena neuvonantajana.

LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy Vesa Eskoli, Kiinteistösijoitusjohtaja, puh. +358 40 703 0551, vesa.eskoli@lahitapiola.fi

Nordea Henkivakuutus Suomi Oy Janne Sipilä, Kiinteistöjohtaja, puh. +358 50 911 0104, janne.sipila@nordea.fi