Etusivu » Tiedotteet » Talous » Laadukas remontti nostaa asunnon arvoa pysyvästi

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Laadukas remontti nostaa asunnon arvoa pysyvästi

Julkaistu: 16.09.2013 klo 13:15
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Ammattilaisten tekemä laadukas pintaremontti nostaa aina asunnon arvoa. Remontin jälkeen asunnon myytävyys paranee, myyntiaika nopeutuu ja hinta asettuu alueen hintaskaalan yläpäähän.

Asuntoon tehtävillä laajemmilla rakennemuutoksilla  pystytään lisäksi  oleellisesti  parantamaan tilojen toiminnallisuutta ja modernisoimaan tilaratkaisuja. Näillä vaikutetaan pysyvästi kohteen arvoon, käytännöllisyyteen ja viihtyisyyteen.
KRP Oy Koiviston Rakennuspalvelu on vuonna 2009 perustettu pääkaupunkiseudulla toimiva rakennusliike. KRP Oy tuottaa kotimaista, korkealaatuista ja asiakaslähtöistä rakennuspalvelua yksityis- ja yritysasiakkaille.

Kodin Remontointipalvelu on KRP Oy:n kotitalouksille suunnittelema täyden palvelun remonttikonsepti, johon  kuuluu myös tila- ja rakennemuutoksia sisältävien saneerausten vaatimien rakennesuunnitelmien ja lupamenettelyiden hoitaminen.
– Vahvuutemme ovat henkilökohtainen, asiakaslähtöinen palvelu projektien alusta loppuun sekä tehokas projektiorganisaatio. Saneerausasiantuntijamme suunnittelevat yhdessä asiakkaan kanssa parhaat ratkaisut kodin uudistamiseksi tai käytämme sisustussuunnittelijaa apuna luomassa koko kodin uutta ilmettä. Aktiivinen työnjohtomme huolehtii koko projektin ajan töiden etenemisestä ja tehtyjen suunnitelmien toteutumisesta, vakuuttaa toimitusjohtaja Ville Kemppinen.

Kodin Remontointipalvelu hoitaa kaikki saneeraustyöhön liittyvät hankinnat, kuljetukset ja asennustyöt. Saneeraustyöt toteutuvat vaivattomasti ja koti saa nopeasti uuden ilmeen, kun ammattilaiset toteuttavat kohteen saneeraustyöt tehokkaasti loppusiivousta myöten. Kodin Remontointipalvelu hoitaa myös kaikki kohteeseen liittyvät putki-, sähkö- ja kaasuasennukset osaavan alihankintaverkoston kautta. Näin aikatauluongelmia ei pääse syntymään.
Kotimaisuus valttia

– Toimitamme korkealaatuisia kotimaisia keittiö- tai säilytyskalustekokonaisuuksia, jotka kohteen mittojen mukaan yksilöllisesti suunniteltuna ja valmistettuna takaavat parhaan mahdollisen tilan toimivuuden ja tehokkuuden. Saneerausasiantuntijamme käyttävät kalustesuunnittelussa apuna 3D-suunnitteluohjelmaa, jolla on helppo visuaalisesti havainnollistaa tilan ja kalustekokonaisuuden tehokasta toimintaa, korostaa Ville Kemppinen.

Vuoden 2013 aikana KRP on  toteuttanut  yli 80 erilaista saneeraustyötä kotitalouksille. Kasvua hakeva yritys etsiikin jatkuvasti tiimiinsä taitavia kotimaisia saneerauskirvesmiehiä toteuttamaan laadukkaita remontteja.
– Haastattelemme isoimpien projektien asiakkaat ja palaute on ollut erittäin kannustavaa. Palvelukonseptiimme kuuluu täysin kotimainen palvelu kaikkia alihankkijoita myöden. Kodin Remontointipalvelusta saa laadukasta palvelua molemmilla kotimaisilla kielillä, selvittää Kemppinen.

Yhteydenotot: http://bit.ly/180Xv2U

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi