Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kotkan-Haminan seudun metallialan yritykset ja Cursor ovat yhdessä mukana Alihankinta 2013 -messuilla Tampereella

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Julkaistu: 13.09.2013 klo 08:17
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 24.-26.9.2013 järjestettävillä Alihankinta-messuilla ovat mukana teollisuuden alihankinnan ammattilaiset Suomesta ja maailmalta.

Osastolla ovat yhdessä Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy:n kanssa mukana seuraavat metallialan alihankintaan ja tilaustöihin erikoistuneet yritykset:

HNR-Konepaja Oy

Juhani Haavisto Oy

Kotkan Konepaja Oy

Kotka Power Tech Oy

Työkaluhiomo H. Sunila Ky

C-hallissa sijaitsevalla yhteisosastolla C549 tuodaan näkyvästi esille seudun vahvaa metallialan osaamista ja kartoitetaan alan uusia kasvun ja kehittymisen mahdollisuuksia sekä tarjotaan tietoa Kotkan-Haminan seudusta.

Messut ovat avoinna tiistaina 24.9. ja keskiviikkona 25.9. kello 9.00–17.00 sekä torstaina 26.9. kello 9.00–16.00. Tapahtuman internetsivut ja kävijärekisteröityminen osoitteessa www.alihankinta.fi.

25-vuotistaivaltaan juhlistavat kansainväliset Alihankinta-messut keräävät yli 1000 näytteilleasettajaa Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen. Esillä ovat metalli-, elektroniikka-, muovi- ja kumiteollisuus, teollisuuden ICT-ratkaisut sekä suunnittelu- ja konsultointitoiminta. Tapahtuman pääteemana juhlavuotena on muotoilu ja kilpailukyky.

ohjelmapäällikkö Jarpo Vesala, Cursor Oy

p. 040 190 2558, jarpo.vesala@cursor.fi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon