Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kotkan-Haminan elinkeinostrategia valmistumassa - esittelytilaisuus ti 7.6. klo 11

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kutsu.
Julkaistu: 02.06.2016 klo 15:36
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kotkan-Haminan elinkeinostrategia valmistumassa

Tervetuloa strategian esittelytilaisuuteen tiistaina 7.6. klo 11.00 Eagle-talon auditoriossa, os. Kyminlinnantie 6, Kotka.

Kotkan-Haminan seudulla on kevään aikana päivitetty alueen elinkeinotoiminnan kehittämistä ohjaavaa strategiaa. Elinkeinostrategiaa on työstänyt seudun yritys- ja päättäjäjoukko. Maaliskuussa yli 500 henkilöä osallistui ajatuksillaan ja ideoillaan miettimään alueen tulevaisuutta ja kehittämistä yhteiseen verkkoaivoriiheen.

Seudun kehittämisyhtiö Cursor vastaa strategiatyön etenemisestä. Seudun kuntajohdosta ja yritysten edustajista koostuva yhtiön hallitus toimii työn ohjausryhmänä. Seutuvaltuusto käsittelee elinkeinostrategian kokouksessaan 7.6.

Uudistunutta elinkeinostrategiaa esitellään ti 7.6. klo 11-11.30 Eagle-talon auditoriossa. Paikalla ovat Cursorin toimitusjohtaja Mika Perttunen ja palvelujohtaja Jouni Eho sekä seutuvaltuuston puheenjohtaja Markku Saastamoinen.

Tervetuloa!

Tiedustelut: Jouni Eho, palvelujohtaja, Cursor Oy, 040 190 2527, jouni.eho@cursor.fi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon