Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kotkalaisten ideoita kaivataan Kantasataman kehittämiseen - yleisötapahtumat Kotkassa 22.6.

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kutsu.
Julkaistu: 15.06.2015 klo 13:33
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kotkan Kantasataman kehittäjätiimi,  mm. Cameron Sawyer, on maanantaina 22.6. Kotkassa paikalla kertomassa hankkeesta ja kuulemassa kotkalaisten näkemyksiä ja ideoita Kotkan Kantasataman kehittämisestä.

Ma 22.6. tilaisuudet Kotkassa:

• Café Paussissa Kotkan kauppatorilla klo 12-13. Kotkan Kantasataman kehittäjätiimi tavattavissa , FC KTP:n pelaajia tavattavissa, erikoishintaisia lippuja illan KTP-KuPS peliin myynnissä ja kahvitarjoilu.
  • FC KTP:n pelin yhteydessä klo 17 alkaen Arto Tolsa Areenalla, os. Puistotie 9-11, Kotka. Kotkan Kantasataman kehittäjätiimi tavattavissa, lapsille pomppulinna ja ilmapalloja, livemusiikkia, ilmaiset makkarat 1000 ensimmäiselle. Mukana menossa myös Kaakko135, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor ja Kotkan kaupunki.

Median edustajat ovat tervetulleita tapahtumiin!

Huom! Muistathan ottaa Arto Tolsa Areenalle mukaan pressikortin (peli on pääsymaksullinen tapahtuma)!

Kotkan historiallinen satama-alue, Kantasatama, on muuttumassa uudenlaiseksi elämykselliseksi kohteeksi. Useampia vaiheita käsittävän hankkeen aikana Kantasatamaan rakennetaan sen perinteitä kunnioittaen monipuolinen, koko perheen ajanvietekeskus, jossa yhdistyvät mm. ostosmahdollisuudet, hotelli- ja ravintolatarjonta, kulttuuri, viihde, matkailu ja mahdollisesti myös asuminen. Kantasataman kehittämisestä vastaa kansainvälinen kaupan ja kiinteistöalan yritysryhmä, johon kuuluvat GVA Sawyer, Milligan Retail, PCPE ja Kitebrook Partners.

Tiedustelut 22.6. tapahtumasta:

Petra Cranston, puh. 040 190 2529, petra.cranston@cursor.fi

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon