Etusivu » Tiedotteet » Talous » Koodiviidakko on Oulun seudun nopeimmin kasvava teknologiayritys jo kolmatta vuotta peräkkäin

Koodiviidakko Oy

Julkaistu: 23.11.2012 klo 14:02
Julkaisija: Koodiviidakko Oy

Markkinoinnin ja viestinnän pilvipalvelujen tuottamiseen ja myyntiin erikoistunut Koodiviidakko Oy on Oulun seudun nopeimmin kasvava teknologiayritys Deloitten kasvuyritysten listalla. Koodiviidakko pitää alueen ykkössijaa jo kolmatta vuotta peräkkäin.

Koodiviidakko Oy on Deloitten vuoden 2012 Technology Fast 50 listalla sijalla 13. Viime vuonna sijoitus oli 11. ja sitä edellisenä 15. Yhtiön liikevaihdon kasvuprosentti Deloitten listauksen mukaan oli 554 prosenttia.

Koodiviidakko on kehittynyt web-pohjaisten markkinoinnin ja viestinnän työkalujen tarjoajana johtavaksi taloksi Suomessa. Yhtiön asiakkaina on useita pörssiyrityksiä ja lukuisia johtavia julkishallinnon organisaatioita sekä satoja muita yrityksiä ja yhteisöjä. Koodiviidakko palkittiin aiemmin tänä syksynä vuoden 2012 valtakunnallisella yrittäjäpalkinnolla.

Koodiviidakko on aloittanut toimintansa vuoden 2005 alussa neljän perustajaosakkaan muodostaman tiimin ideoimana. Yritys on kasvanut yli 50 hengen yritykseksi, jonka liikevaihto tänä vuonna tulee olemaan noin 3,2 miljoonaa euroa. Yhtiö on taloudellisesti vahva, velaton ja kannattava.

Yrityksen pilvipalvelupohjaisia tuotteita ovat Sivuviidakko™ –julkaisujärjestelmä, joka on suunniteltu modernien verkkosivujen tuotantoon ja ylläpitoon sekä Postiviidakko™ –sähköpostimarkkinointityökalu. Kolmas keskeinen tuote on ViidakkoStore™ verkkokauppa-alusta, johon markkinointityökalut on liitetty.

Yhtiön asiakkaita on noin tuhat. Niiden joukossa on tunnettuja suomalaisia tahoja, muun muassa Lappset Group, Jääkiekon SM-Liiga, Erätukku, Tieto Oyj ja Kalevala Koru.

Yhtiön kasvusuunnitelmissa on viennin kehittäminen siten, että palvelu laajennetaan käytettäväksi eri maissa niiden omalla kielellään. Palveluiden vienti on aloitettu Venäjälle onnistuneesti tämän vuoden aikana.

Koodiviidakko Oy
Toimitusjohtaja Samuli Tursas