Etusivu » Tiedotteet » Talous » Koodia on kaikkialla- aamiaisseminaari Helsingissä 16.8.2016

Eficode Oy

Koodia on kaikkialla- aamiaisseminaari Helsingissä 16.8.2016

Kutsu.
Julkaistu: 10.08.2016 klo 11:03
Julkaisija: Eficode Oy

Eficoden ja RedHatin järjestämä Koodia on kaikkialla- aamiaistilaisuus on osallistujien osalta lähes täynnä, mutta muutama toimittajapaikka on vielä vapaana. Tuotteiden ja palveluiden sähköistymisen myötä Koodia on kaikkialla. Tuotteiden ja palveluiden toimivuus sekä käyttökokemus ovat koodista kiinni. Täten koodin kehittäminen ja ylläpito ei ole yhdentekevää. Aamiaistarjoilun ohessa tilaisuudessa kuullaan mielenkiintoisia asiakas- ja asiantuntijapuheenvuoroja. Puheenvuoroissa paneudutaan teknisiin edellytyksiin, työskentelymuotoihin ja organisaatioiden toimintatapoihin. Tilaisuuden case-puheessa kuullaan elävä ohjelmistokehityksen esimerkki liiketoiminnan koodin tuotannosta.

Tervetuloa kuulemaan tarkemmin ohjelmistotuotannon kehitysmahdollisuuksista. Seminaariin osallistuneilla on myös mahdollisuus oppia täysin uusia tapoja kehittää liiketoimintaansa. Tilaisuus järjestetään 16.8.2016 GE Buildingin alakerran auditoriossa osoitteessa Kuortaneenkatu 2 kello 8.30. alkaen.

Ilmottautumiset voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen: ossian.vaisanen@eficode.com

Eficode on Suomen kokenein Devops-talo ja intohimoisin Big data -pioneeri. Devops-, Software- ja Big data -yksikkömme kehittävät älykkäitä digipalveluja asiakkaiden iloksi ja työvälineiksi. Meillä on yli 130 lahjakasta asiantuntijaa Helsingin, Tampereen, Kööpenhaminan ja Pekingin toimistoilla. Asiakkainamme on tunnettuja suomalaisia yrityksiä kuten Elisa, OP, Metso, Maanmittauslaitos ja Rovio. Lisää voit lukea kotisivuiltamme www.eficode.fi.