Etusivu » Tiedotteet » Talous » Keskustelutilaisuus ke 26.3. klo 14 Kotkassa: Miten hoiva-alan yrityksillä menee?

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kutsu.
Julkaistu: 19.03.2014 klo 13:20
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Miten hoiva-alan yrityksillä menee?

TEM:n, TESO ry:n ja Suomen Yrittäjien järjestämä keskustelutilaisuus keskiviikkona 26.3.2014 klo 14–17 Kotkassa, Eagle-talossa, Kyminlinnantie 6, 1. kerros.

Tilaisuuden ohjelmassa on lyhyet alustukset sosiaali- ja terveysalan ajankohtaisista teemoista sekä Työ- ja elinkeinoministeriön hyvinvointipalvelujen toimialalle suuntaamista kehityshankkeista.

Pääosassa on kuitenkin keskustelu sote-alan muutosten vaikutuksista pieniin ja keskisuuriin hoiva-alan yrityksiin.

Yrittäjien lisäksi paikalla ovat Terveys- ja Sosiaalialan Yrittäjien toiminnanjohtaja Marjo Rönkä, työ- ja elinkeinoministeriön toimialapäällikkö Sanna Hartman ja Suomen Yrittäjien elinkeinoasioiden päällikkö Susanna Kallama.

Samansisältöinen tilaisuus järjestetään myös Kouvolassa ti 25.3. klo 14-17.

Liitteenä kutsu pdf-muodossa

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon