Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kehitysyhtiö Miksei aallon harjalla

Kehitysyhtiö Miksei aallon harjalla

Julkaistu: 17.06.2015 klo 14:28
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy yhdistää Innovaatio- ja teknologiakeskus Miktech Oy:n ja Mikkelin elinkeinoyhtiö Miset Oy:n toiminnot. Uuden yhtiön suunnannäyttäjäksi on valittu liikemerkki nimeltä Aallon harjalla.

Uusi liikemerkki ilmentää omalla muotokielellään yhdistymistä, yhdessä tekemistä. Toisiinsa kietoutuvat sininen ja vihreä aaltomuoto kuvaavat sekä Järvi-Suomen vetovoimaista, puhdasta luontoa että ympäristöteknologian erityisosaamista, joka on Mikkelin kaupungin kehittämisstrategian keihäänkärkiä. Mikkelin kehitysyhtiö Miksein sininen aalto on jatkuvassa liikkeessä, ja sillä on suunta eteenpäin. Pehmeän ystävällinen muoto kertoo joustavuudesta ja avoimuudesta uusille ideoille.

Liikemerkin on suunnitellut Mainostoimisto Groteski Oy, joka vastaa myös kokonaisuudessaan uuden kehitysyhtiön visuaalisen ilmeen suunnittelusta ja toteutuksesta. Liikemerkin julkistaminen on ensimmäinen askel kohti uuden yhtiön visuaalista ilmettä. Julkaisua seuraa lähiaikoina myös www.mikseimikkeli.fi -verkkopalvelun avautuminen. Sivusto ohjaa käyttäjät toistaiseksi vielä tutuille www.miktech.fi ja www.miset.fi sivustoille. Uudet kotisivut uudella graafisella ilmeellä ja sisällöllä pyritään avaamaan alkusyksyn aikana.

Toimitusjohtaja Vesa Sorasahi, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy, 0440 361 609, vesa.sorasahi@mikseimikkeli.fi