Etusivu » Tiedotteet » Talous » Kamux avaa jo 31. automyymälänsä Tuusulaan

Kamux avaa jo 31. automyymälänsä Tuusulaan

Julkaistu: 01.10.2015 klo 09:00
Julkaisija: Kamux

Kamux avaa perjantaina lokakuun 2. päivä Tuusulaan autoliikkeen. Hiekkamäentie 5:ssä toimiva myymälä tarjoaa laajan käytettyjen autojen valikoiman.

- Tämä Tuusulan aluehan on perinteinen autokaupan ostopaikka, joten totta kai haluamme olla palvelemassa asiakkaitamme myös täällä. Kun sopiva tila löytyi, niin oli helppo tehdä päätös liikkeen avaamisesta, Kamuxin toimitusjohtaja Juha Kalliokoski kertoo.

Alkuvaiheessa Kamux palvelee Tuusulassa seitsemän myyjän voimin.

Tuusula on Kamuxin 31. liike Suomessa

Tuusula on Kamuxin 31. myymälä Suomessa. Kamuxin toimintamallin mukaisesti asiakkaalla on mahdollisuus ostaa auto Kamuxin koko Suomen valikoimasta. Auto toimitetaan vaikka kotiovelle, jos asiakas niin haluaa.

- Ketjumme kautta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme monipuolisen valikoiman, josta löytyy vaihtoehtoja erilaisiin autotarpeisiin ja elämäntilanteisiin, Juha Kalliokoski jatkaa.

Autoja myös Ruotsista

Kamux toimii Suomen lisäksi kahdeksalla paikkakunnalla Ruotsissa. Se mahdollistaa myös Ruotsi-auton ostamisen, ja asiointi hoituu suomalaisen myyjän kanssa omassa lähimmässä toimipisteessä tai puhelimitse. Ruotsi on lähes tuplasti Suomen kokoinen markkina-alue, ja sieltä löytyy paljon mielenkiintoisia ja hyvin varusteltuja automalleja Suomen olosuhteisiin.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Juha Kalliokoski, puh. 050 544 5538

Kamux Oy lyhyesti

Kamux on kasvava ja kansainvälistyvä vaihtoautokauppaan erikoistunut autoliikeketju. Ensimmäinen Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja reilussa kymmenessä vuodessa Kamuxista on tullut Suomen vaihtoautokaupan johtava toimija, ja lisäksi toiminta on laajentunut Ruotsiin. Kamux toimii Suomessa ja Ruotsissa yhteensä 39 toimipisteessä. Vuonna 2014 Kamux-konsernin liikevaihto oli 217 miljoonaa euroa. Kamux työllistää 165 autokaupan ammattilaista