Etusivu » Tiedotteet » Talous » Juha Kaimio News Engine Oy:n asiakkuusjohtajaksi

News Engine Oy

Juha Kaimio News Engine Oy:n asiakkuusjohtajaksi

Julkaistu: 05.09.2011 klo 15:05
Julkaisija: News Engine Oy

KTM Juha Kaimio, 31, on nimitetty News Engine Oy:n asiakkuusjohtajaksi 1.9. alkaen. Kaimio on työskennellyt sähköisen seurannan ja tiedottamisen ammattilaisena News Engine Oy:n palveluksessa vuodesta 2007. Hän jatkaa menestyksellistä työtään asiakkaiden parissa ja keskittyy jatkossakin palvelemaan niin olemassa olevia kuin uusia avainasiakkaita.

Myyntitehtävissä työskentelevä Kaimio tunnetaan erittäin välittömästä luonteestaan ja ihmisystävällisestä asenteestaan. Hänen työpanoksensa näkyy niin hyvinä tuloksina kuin erittäin reipashenkisenä ilmapiirinä organisaatiossa.

News Engine Oy:n tuotteet ovat uutisseurantapalvelu Webnewsmonitor.com (http://www.webnewsmonitor.com/) ja sosiaalisen median seuranta SoMeMonitor (http://www.somemonitor.com/). Lisäksi News Engine Oy toimii tiiviissä yhteistyössä tiedotejakelu ePressi.comin kanssa (http://www.epressi.com/).

Lisätiedot:

News Engine Oy
Jussi Vasala
jussi.vasala@newsengine.fi

News Engine Oy on kotimainen avainlippuyritys ja erikoistunut mediaseurantaratkaisuihin. Palveluihimme kuuluu journalistisen median seuranta Webnewsmonitor sekä sosiaalisen median seuranta SoMeMonitor. www.newsengine.fi