Etusivu » Tiedotteet » Talous » JOHANNA NÄRVÄ ON VUODEN VALTAKUNNALLINEN YRITTÄJÄNAINEN

Suomen Yrittäjänaiset

JOHANNA NÄRVÄ ON VUODEN VALTAKUNNALLINEN YRITTÄJÄNAINEN

Julkaistu: 24.09.2016 klo 19:30
Julkaisija: Suomen Yrittäjänaiset

Suomen Yrittäjänaiset on valinnut Vuoden Valtakunnalliseksi Yrittäjänaiseksi raumalaisen Johanna Närvän. Hänen yrityksensä Sisustustalo Kodinonni on hieno esimerkki luovasti ja suunnitelmallisesti hoidetusta kasvuyrityksestä.

“Olen otettu ja hämmentynyt tästä palkinnosta. Suomi on täynnä hienoja kasvuyrityksiä, ja nyt saimme palkinnon pienelle paikkakunnalle. Tämä tuntuu hyvältä.”

Suomen Yrittäjänaisten palkinnon keskeisenä kriteerinä on kannattavasti ja menestyksellisesti hoidettu yritys. Valitulla on oltava näyttöä suunnitelmallisuudesta sekä luovuudesta, ja hänen on kehitettävä yrityksensä toimintaa.

Sisustustalo Kodinonni on kasvanut yhden naisen yrityksestä viisi vakituista ihmistä työllistäväksi yrityksesi, joka tarjoaa kivijalkamyymälän lisäksi sisustusneuvontaa ja -suunnittelua sekä ompelupalveluja. Johanna Närvä aloitti yrittäjänä 24 vuotta sitten, ja on onnistunut kehittämään yritystään vaikeinakin aikoina.

“Olen selviytyjä ja uskon siihen, mitä teen. Tärkeintä työssä on asiakkaan kunnioittaminen ja palveleminen. Päämääränä ei voi olla liikevaihdon kasvattaminen vaan se, että tekee työnsä hyvin. Silloin sitä kasvuakin alkaa tulla.”

Vuoden Valtakunnallinen Yrittäjänainen palkittiin lauantaina Salon liittokokouspäivillä. Johanna Närvä on jo 27. tunnustuksen saanut yrittäjä. Yrittäjänaiset onnittelee voittajaa!

Sisustustalo Kodinonni

Toimiala: Sisustaminen, suunnittelu- ja ompelupalvelu sekä kotiin liittyvien tuotteiden myynti

Perustamisvuosi: 1993

Toimitila: 700 neliötä Vanhassa Raumassa

Henkilökunta: 5 + yrittäjä + avustajat

Yhtiömuoto: Ky

Omistus: Perheessä

Liikevaihto: 760 000 €

Taseen loppusumma: 245 000 €

Lisätietoa ja haastattelupyynnöt:

Johanna Närvä, Vuoden Valtakunnallinen Yrittäjänainen

johanna.narva@kodinonni.net

Marju Silander, Suomen Yrittäjänaisten toimitusjohtaja

marju.silander@yrittajanaiset.fi

Seija Estlander, Suomen Yrittäjänaisten puheenjohtaja

seija.estlander@yrittajanaiset.fi

Suomen Yrittäjänaiset on valtakunnallinen etujärjestö, joka edustaa mikro- ja pk-yrittäjiä, vaikuttaa yritysten toimintaympäristöön, tuo esille erityisesti yrittäjänaisten kokemuksia yrittäjyyden arjesta ja kannustaa naisia menestyvään yrittäjyyteen. Olemme vuonna 1947 perustettu itsenäinen järjestö, johon kuuluu noin 70 paikallisyhdistystä ja lähes 6 200 jäsentä. Vuoden yrittäjänainen palkinto on myönnetty vuodesta 1990 asti.