Etusivu » Tiedotteet » Talous » Järvenpäässä VMP:n toimipisteen avannut Jukka Korhonen palkittiin vuoden yllättäjänä

Julkaistu: 22.02.2012 klo 09:00
Julkaisija: VMP

Valtakunnallinen henkilöstöpalvelualan yritys VMP palkitsi Hyvinkäällä, Riihimäellä ja Järvenpäässä toimivan yrittäjä Jukka Korhosen vuoden VMP-yllättäjänä. Vuosi 2011 oli Korhosen yrittäjäuran tähän asti menestyksekkäin.

VMP:ssä franchising-yrittäjänä toimiva Jukka Korhonen on valittu VMP:n valtakunnallisessa vuosijuhlassa vuoden yllättäjäksi. Korhosen valintaan vaikuttivat muun muassa uuden konttorin avaaminen Järvenpäähän ja hyvät tulokset Hyvinkään ja Riihimäen alueilla.

– Jukalla oli viime vuonna erittäin hyvä kasvu, ja hän ylitti sekä Hyvinkäällä että Riihimäellä budjetoidut tavoitteensa. Erinomaisten liikkeenjohdollisten taitojen lisäksi arvostamme myös Jukan halukkuutta investoida tulevaisuuteen. Tästä erinomainen osoitus on uuden toimipisteen haltuun ottaminen viime vuoden lopussa Järvenpäässä, VMP:n vt. toimitusjohtaja Jani Suominen kertoo.

Korhonen iloitsee palkinnosta ja myös yrittäjähistoriansa tähän astisesta parhaasta vuodesta.

– Vuokratyöntekijöiden ja rekrytointien määrä kasvoi selvästi edellisestä vuodesta Riihimäellä ja Hyvinkäällä. Olemme myös saaneet positiivisen vastaanoton Järvenpäässä ja konttorin toimialueeseen kuuluvalla Keravalla. Haastavasta taloudellisesta tilanteesta huolimatta monien eri alojen ammattilaisista on edelleenkin Etelä-Suomessa pulaa, Korhonen kertoo.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Jani Suominen, VMP, vt. toimitusjohtaja, p. 040 307 5006, sähköposti: jani.suominen@vmp.fi

Jukka Korhonen, VMP:n yrittäjä, p. 040 307 5701, sähköposti: jukka.korhonen@vmp.fi

www.vmp.fi

VMP Group on Suomen suurimpiin kuuluva ja palveluverkostoltaan valtakunnan laajin henkilöstöpalvelualan konserni. Ketjun liikevaihto vuonna 2011 oli 109 miljoonaa euroa. VMP tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman yrityksen liiketoimintaa tukevia ratkaisuja, joihin kuuluvat henkilöstövuokraus- ja rekrytointi-, ulkoistus- ja koulutuspalvelut sekä ulkomaalaisten ammattilaisten välittämiseen erikoistunut kansainvälinen rekrytointi. Vuonna 1988 perustettu konserni on suomalaisessa yksityisomistuksessa, ja se haluaa olla mukana kehittämässä työelämän tuottavuutta vastuullisesti kaikilla markkina-alueillaan. VMP Group toimii franchising-periaatteella noin 50 paikkakunnalla Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. Konsernilla on ulkomaalaistaustaisten työntekijöiden välittämiseen erikoistunut toimisto Romaniassa. Vuonna 2011 VMP työllisti lähes 14 000 työntekijää 4 000 asiakasyritykseen. VMP on EK:n alaisen Palvelualojen työnantajat PALTA ry:n jäsen.