Etusivu » Tiedotteet » Talous » InfoCaren henkilöstöä siirtyy Relacomin palvelukseen Uudenmaan ulkopuolella

InfoCaren henkilöstöä siirtyy Relacomin palvelukseen Uudenmaan ulkopuolella

Julkaistu: 15.06.2016 klo 10:30
Julkaisija: Relacom

InfoCaren IT-lähituki- ja laitehuoltopalvelujen henkilöstöä siirtyy Relacomin palvelukseen 15.6.2016 alkaen. Siirrolla yritykset vastaavat entistä paremmin eri puolilla Suomea sijaitsevien asiakkaidensa muuttuviin IT-infrastruktuurin palvelutarpeisiin sekä vasteaikakriittisiin laitehuoltotilanteisiin. Lisäksi siirrolla mahdollistetaan palveluiden tehokkaampi valtakunnallinen tuottaminen.

InfoCaren Uudenmaan ulkopuolinen toiminta siirtyy Relacomille liiketoiminnan luovutuksena. Siirtyminen koskee InfoCaren 44 työntekijää, jotka siirtyvät Relacomin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

- Olemme sopineet yhteistyöstä Relacomin kanssa, jotta voimme turvata asiakkaidemme kustannustehokkaat IT-lähituki- ja laitehuoltopalvelut ja nopeat vasteajat ympäri Suomen, toimitusjohtaja Pete Brusi InfoCarelta kertoo.

- Suomen kaltaisessa pitkien välimatkojen maassa on äärimmäisen vaikeaa tuottaa asiakkaille kustannustehokkaasti vasteaikakriittisiä IT-palveluja. Siirron avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistäkin kattavammin ja nopeammin palveluja kaikkialla Suomessa, Relacomin ICTN-liiketoimintayksikön johtaja Antti Siipola sanoo.

Liiketoimintasiirrolla ei ole suoria henkilöstövaikutuksia.

Relacom Finland Oy

Toimitusjohtaja Pekka Salokangas, puh. +35840 050 6059, email: pekka.salokangas@fi.relacom.com

Johtaja Antti Siipola, puh. +35840 545 5469, email: antti.siipola@fi.relacom.com

InfoCare Oy