Etusivu » Tiedotteet » Talous » Huntonin kestävien rakennusmateriaalien valikoima laajenee

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Huntonin kestävien rakennusmateriaalien valikoima laajenee

Julkaistu: 08.10.2014 klo 07:45
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Hunton on Pohjoismaiden johtava huokoisten puukuitulevyjen valmistaja. Yrityksen valikoimassa on nyt tuote, jonka avulla paloluokiteltu rakenne syntyy yksinkertaisemmin.

Saksalainen Fermacell ja norjalainen Hunton ovat nyt sopineet yhteistyöstä Suomessa, jonka ansiosta asiakkaille on tarjolla entistäkin laajempi valikoima tuotteita laadukkaaseen rakentamiseen. – Valikoimamme täydentyy Fermacell-kuitukipsilevyllä, joka on erittäin luja ja kestävä rakennuslevy. Sen avulla voidaan rakentaa paloluokiteltuja rakenteita ns. yksinkertaisella levytyksellä. Se tarkoittaa, että paloluokiteltuun rakenteeseen ei tarvitse käyttää kahta levyä päällekkäin. Säästöt rahassa, ajassa ja logistiikassa ovat huomattavia, Huntonin Suomen myyntiyhtiön aluemyyntipäällikkö Sasu Raudas kertoo.

Pohjoismaista laatua

Huntonin tunnetuin tuote on bitumilla kyllästetty tuulensuojalevy Bitroc. – Levy kestää bitumin ansiosta kosteutta erinomaisesti. Tuote on kehitetty ja suunniteltu Norjan äärimmäisiin sääolosuhteisiin, joten se suojaa taloa takuulla kosteudelta, vedolta ja pakkaselta. Huntonin tuotevalikoimaan kuuluu myös muita tuotteita kuten levymäinen aluskate ja puukuituinen lämmöneriste sekä askeläänieriste, joka toimii samalla asennuslevynä lattialämmitykselle.
Teksti: Mia Heiskanen

Lisätietoa ja yhteydenotot: http://bit.ly/ZVjEkZ
Julkaisija: Editori.fi

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija