Etusivu » Tiedotteet » Talous » Huippuseminaari 1.6.: Investointeja Eurooppaan

Kutsu.
Julkaistu: 27.05.2016 klo 13:42
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuus ja sen eurooppalaisten sisarjärjestöjen yhteistyöjärjestö Orgalime (The European Engineering Industries Association) on yksi vaikutusvaltaisimpia elinkeinoelämän edunvalvontajärjestöjä Euroopassa. Se edustaa 28 prosenttia Euroopan valmistavasta teollisuudesta. Toimitusjohtaja Tomas Hedenborgin, Fastems Group, on järjestön suomalainen presidentti.

Media on tervetullut Orgalimen yleiskokouksen seminaariin keskiviikkona 1.6. klo 14:30-17:30. Paikkana on Hotelli Crowne Plaza, Mannerheimintie 50, Helsinki. Tilaisuudessa käytetään mielenkiintoisia puheenvuoroja:

Europe’s Growth Prospects in a Globalised Economy – How to Fill the Investment Gap
Jan Vapaavuori, Vice-President and Member of the Management Committee of the European Investment Bank (EIB)

Digitising the industry - European initiatives and policy measures for competitiveness, growth and jobs
Juho Romakkaniemi, Head of Cabinet of Vice-President Jyrki Katainen, European Commission

Industry and company perspective
Risto Siilasmaa Chairman of the Board, Nokia Corporation

Yksittäisten puheenvuorojen jälkeen on seminaari aiheesta Transformation of the companies and the digital business opportunities, jota johtaa Orgalimen presidenti Tomas Hedenborg.

Panelistit: professori Dr. Jürgen Kluge, Technical University Darmstadt, Jaakko Eskola, CEO, Wärtsilä Corporation, Teresa Kemppi-Vasama, Executive Chairman of the Board, Kemppi Oy ja Risto Siilasmaa, Chairman of the Board, Nokia Corporation.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi viimeistään tiistaina 31.5. sähköpostitse markku.alhonen@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse 040 5649949.

Orgalime on Teknologiateollisuus ry:n ja sen 40 sisarjärjestön yhteistyöjärjestö, joka edustaa 130 000 yritystä 24 Euroopan maasta. Niiden liikevaihto oli EU-28:ssä noin 1825 miljardia euroa ja henkilöstö noin 10 miljoonaa vuonna 2014. www.orgalime.org