Etusivu » Tiedotteet » Talous » Henrietta Grönlund HelsinkiMission kansalaistoiminnan johtajaksi

HelsinkiMissio

Henrietta Grönlund HelsinkiMission kansalaistoiminnan johtajaksi

Julkaistu: 27.01.2011 klo 13:43
Julkaisija: HelsinkiMissio

Vapaaehtoistoiminnan kouluttaja ja tutkija Henrietta Grönlund on kutsuttu HelsinkiMission kansalaistoiminnan johtajaksi. Hän ottaa tehtävän vastaan helmikuun alussa.

Grönlundin tehtävänä on muun muassa kasvavan vapaaehtoistoiminnan johtaminen. HelsinkiMissio on Grönlundille tuttu ennestään, sillä hän on toiminut vuoden 2010 alusta lähtien yhdistyksen hallituksen jäsenenä.

- HelsinkiMission käytännön auttamistoiminta minua tähän työhön vetää, Henrietta Grönlund sanoo.

- Olen sekä HelsinkiMission hallituksessa että SeniorTrainer-ohjausryhmässä nähnyt, kuinka ketterästi toiminnassa etsitään tämän päivän hätää kärsiviä. Tämä hyvä työ puhuttelee minua myös hengellisesti.

HelsinkiMissioon hän siirtyy vapaaehtoistoiminnan kouluttajan tehtävistä Koulutuskeskus Agricolasta.

Lisätietoja antaa

toiminnanjohtaja Olli Valtonen, p. 040-500 5329

HelsinkiMissio on vuonna 1883 perustettu sosiaalialan järjestö. Yhdistys toimii vanhusten, kriisinuorten ja erityisryhmien parissa yksinäisyyden lievittämiseksi ja syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Ammattiavun lisäksi toiminnan merkittävänä voimavarana on mittava vapaaehtoistoimijoiden verkosto. Pyrkimyksenä on jatkuva uusiutuminen, uusien sosiaalisten katvealueiden löytäminen ja avun piiriin tuominen.