Etusivu » Tiedotteet » Talous » Harri Sivula jättää tehtävänsä Restel Oy:n toimitusjohtajana

Restel Oy

Harri Sivula jättää tehtävänsä Restel Oy:n toimitusjohtajana

Julkaistu: 11.08.2014 klo 11:00
Julkaisija: Restel Oy

Restel Oy:n toimitusjohtaja Harri Sivula luopuu Restel Oy:n toimitusjohtajuudesta terveydellisistä syistä. Restel Oy:n hallitus pyrkii valitsemaan yhtiölle uuden toimitusjohtajan mahdollisimman pian. Toimitusjohtajavaihdos toteutuu vuoden loppuun mennessä. Sivula jatkaa yhtiön toimitusjohtajana siihen saakka, kunnes yhtiölle on valittu uusi toimitusjohtaja.

Restel Oy:n hallituksen puheenjohtaja, Osuuskunta Tradeka-yhtymän toimitusjohtaja Perttu Puro, 09-733 5001

Restel Oy:n toimitusjohtaja Harri Sivula, 050-65 692

Restel OyYli 5 000 alan ammattilaista työllistävä Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liikevaihto vuonna 2013 oli 395 M€. Restel harjoittaa hotelliliiketoimintaa 47 hotellilla, joihin kuuluvat kansainvälisten Crowne Plaza ja Holiday Inn -ketjujen lisäksi kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, sekä Hotelli Seurahuone Helsinki ja Hotel Atlas Kuopio. Ravintoloita Restelillä on noin 240. Laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Areenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet, sekä yli 60 liikepaikalla toimiva liikenneasemaketju HelmiSimpukka. Restelin ravintoloihin kuuluvat myös Hemingway’s-, Blok-, Mario- ja Wanha Mestari -ketjut, sekä ravintolat Kaarle XII, Vespa, Primula, Baker’s ja Central. Uusin tulokas Restelin ravintolarepertuaariin on loppuvuodesta 2013 Suomen markkinoille saapunut Burger King® -ketju. www.restel.fi