Etusivu » Tiedotteet » Talous » Haltonin sisäilmaratkaisu Rezidor –hotelliketjun uuteen lippulaivaan Moskovassa

Oy Halton Group Ltd.

Haltonin sisäilmaratkaisu Rezidor –hotelliketjun uuteen lippulaivaan Moskovassa

Julkaistu: 30.11.2010 klo 18:31
Julkaisija: Oy Halton Group Ltd.

Rezidor avasi Radisson SAS Royal hotellin Moskovan ydinkeskustaan yhteen Stalinin ajan legendaarisista ’Seven Sisters’ –pilvenpiirtäjistä. Halton toimitti sisäilmaratkaisun mm. kohteen huoneistoihin, julkisiin tiloihin ja neuvotteluhuoneisiin.

Radisson SAS Royal –hotelli avattiin Moskovan ydinkeskustassa sijaitsevaan 206 metriä korkeaan pilvenpiirtäjään. Rakennus tunnetaan yhtenä Stalinin Seven Sisters -pilvenpiirtäjistä, jossa ennen saneerausta toimi Hotel Ukraina. Kolme vuotta kestäneen saneerauksen jälkeen, 100 000 neliömetriä kattava hotelli avasi uudestaan ovensa Rezidor –ketjun lippulaivana.  Kokonaisuudessaan hotellissa on 505 hotellihuonetta ja 38 huoneistoa. Kohteessa panostettiin erityisesti niin hotellin ulkoasuun kuin sisutukseen.

Halton toimitti sisäilmaratkaisun hotellin julkisiin tiloihin sekä neuvotteluhuoneisiin ja luksushuoneistoihin. Haltonin käsialaa on lisäksi myös hotellin lukuisten ravintolakeittiöiden ilmanvaihtoratkaisu. Ratkaisu koostuu UV –teknologiaa hyödyntävistä keittiöhuuvista sekä  poistoilmaa tehokkaasti puhdistavasta Pollystop –järjestelmästä. Keittiöratkaisun ansiosta keittiöiden poistoilma on puhdasta.

Jüri Russe, Aluemyyntijohtaja
Halton Oy
juri.russe@halton.com

Anu Korhonen