Etusivu » Tiedotteet » Talous » Halton osti Puzairin liiketoiminnan

Oy Halton Group Ltd.

Halton osti Puzairin liiketoiminnan

Julkaistu: 11.08.2010 klo 23:22
Julkaisija: Oy Halton Group Ltd.

Puzair Oy:n liiketoiminta siirtyy elokuun 2010 Oy Halton Group Ltd:n omistamalle Halton Puzair Oy:lle. Kauppa vahvistaa Haltonin tarjontaa erityisesti kiinteistönomistaja-asiakkaiden suuntaan. Uuden yksikön johtajana aloittaa elokuussa ins., MBA Matti Rantaniemi.

Keskuspölynimuri- ja silppuri-imurijärjestelmiä toimistoihin, hotelleihin, laivoihin ja teollisuuteen toimittavan Puzair Oy:n liiketoiminta siirtyi osaksi Haltonia  elokuun 2010 alussa. "Yrityksen tarjonta täydentää hienosti Haltonin tarjontaa kiinteistönomistaja- ja käyttäjäasiakkaille. Puzairin tuotteilla vaikutetaan suoraan sisäympäristön ja erityisesti sisäilman laatuun. Puzairilla on myös paljon samoja asiakkaita Haltonin kanssa toimisto-, hotelli- ja laivasegmenteissä", summaa liiketoimintajohtaja Tarja Takki yrityskaupan etuja.

Puzair Oy:n toiminta jatkuu ennallaan uudessa yhtiössä ja henkilöstö siirtyy Haltonin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Yrityksen liiketoiminnan vastuulliseksi johtajaksi on nimitetty elokuun alusta insinööri, MBA Matti Rantaniemi. Rantaniemi siirtyy Haltonille BioZone Scientific International Oy:n toimitusjohtajan paikalta. Puzairin omistajat tj. Pertti Värtö ja talousjohtaja Timo Värtö siirtyvät pois yhtiön palveluksesta lyhyen siirtymäkauden jälkeen.

"Haltonin omistajuus avaa Halton Puzairille ja puzairilaisille mahdollisuuksia kasvuun osana arvostettua ja kansainvälistä konsernia", kiteyttää Halton Puzair Oy:n uusi liiketoimintayksikönjohtaja Matti Rantaniemi.

Tarja Takki

Liiketoimintajohtaja, Halton New Ventures

Sposti: tarja.takki@halton.com

**************************************************************************************************************