Etusivu » Tiedotteet » Talous » Halpa-Halli vahvistaa asemiaan Seinäjoella

Halpa-Halli vahvistaa asemiaan Seinäjoella

Julkaistu: 08.02.2013 klo 12:28
Julkaisija: Kokkolan Halpa-Halli Oy

Seinäjoen Halpa-Halli muuttaa kevään 2013 kuluessa Joupin alueelle ja laajentaa samassa yhteydessä tuotevalikoimaansa. Jatkossa Seinäjoen Halpa-Hallin valikoimiin kuuluvat käyttötavaroiden lisäksi elintarvikkeet, minkä lisäksi myymälän yhteyteen tulee puutarha- ja kausimyymälä.

- Halpa-Halli on palvellut asiakkaitaan Seinäjoella pitkään käyttötavaravalikoimalla. Nykyiset tilat eivät kuitenkaan anna mahdollisuutta toiminnan ja valikoimien kehittämiseen. Vuokrasopimuksen päättyessä halusimme päivittää tarjontaamme niin, että siihen kuuluvat jatkossa käyttötavaroiden lisäksi laajan peruskonseptin elintarvikkeet sekä puutarha- ja kausimyymälä, kertoo Kokkolan Halpa-Halli Oy:n toimitusjohtaja Janne Ylinen. Halpa-Hallin uusi myymälä sijoittuu lähelle keskustaa hyvien liikenneyhteyksien päähän Joupin alueelle, missä sijaitsee myös muita vähittäiskaupan yksiköitä.

Uudistuneen Halpa-Hallin myymäläpinta-ala on noin 3 500 neliömetriä. Erillisellä puutarha- ja kausimyymälällä on kokoa useita satoja neliöitä, mikä mahdollistaa puutarhatuotteiden ja kausituotteiden kuten polkupyörien ja grillien hyvän esillepanon. Toimitusjohtaja on tyytyväinen myös siihen, että Välskärinkadun varrella sijaitsevan myymälän käytössä on runsaasti ilmaisia pysäköintipaikkoja asiakkaille.

- Ottamalla Halpa-Hallin valikoimiin monipuolisen käyttötavaravalikoiman lisäksi elintarvikkeet olemme halunneet kuunnella asiakkaiden meille esittämiä toiveita. Meillä on vahva myymäläverkosto Seinäjoen ympärillä, mutta kaupungin kasvaessa voimakkaasti pystymme tällä investoinnilla tarjoamaan korkean palvelutason myös seinäjokisille asiakkaillemme, Ylinen sanoo.

Yhtiö aloittaa lisähenkilökunnan rekrytoinnin uuteen myymäläänsä lähi päivinä.

Lisätiedot:

Kokkolan Halpa-Halli Oy

Janne Ylinen, toimitusjohtaja

Puh. 020-718 2000

janne.ylinen@halpa-halli.com

www.hhnet.fi

Kokkolan Halpa-Halli Oy on yksityinen perheyhtiö Pohjanmaalta. Yhtiö on toiminut alueellaan vuodesta 1969 alkaen. Halpa-Hallin periaatteena on myydä laadukkaat tuotteensa jatkuvasti yleistä hintatasoa edullisemmin. Ketjulla on 37 myymälää. Kokkolan Halpa-Halli Oy työllistää yli 1400 henkilöä, joista lähes 300 työskentelee ketjun pääpaikalla Kokkolassa. Lisätietoa Halpa-Hallista löydät osoitteesta www.hhnet.fi