Etusivu » Tiedotteet » Talous » Halpa-Halli avasi uuden myymälän Oulun Limingantullissa

Kokkolan Halpa-Halli Oy

Halpa-Halli avasi uuden myymälän Oulun Limingantullissa

Julkaistu: 28.03.2012 klo 10:25
Julkaisija: Kokkolan Halpa-Halli Oy

Kokkolan Halpa-Halli Oy avasi keskiviikkona uuden myymälän Nuottasaarentie 5:ssä Oulun Limingantullissa. Virallisen avauksen suoritti Oulun kaupunginhallituksen puheenjohtaja Mari-Leena Talvitie.

Myymälän pinta-ala on 4 000 neliötä, eli puolet enemmän kuin yhtiön aikaisemmassa myymälässä Ilmarinkadulla. Jatkossa Halpa-Halli palvelee asiakkaitaan Limingantullissa alueella, jossa sijaitsee myös muita kaupan suuryksiköitä.

- Halpa-Hallin pyrkimyksenä on tarjota asiakkailleen jatkuvasti edullisten hintojen lisäksi asioimisen helppoutta, ja nämä puitteet antavat siihen erinomaiset edellytykset, Kokkolan Halpa-Halli Oy:n toimitusjohtaja Janne Ylinen kuvailee ns. Nokian-kiinteistössä avattua myymälää.

Halpa-Halli jatkaa Nuottasaarentien myymälässä samalla valikoimarakenteella kuin Ilmarinkadulla, eli käyttötavaratuotteilla. Halpa-Hallin käyttötavaravalikoimat sisältävät esimerkiksi laajan pukeutumisen kokonaisuuden, kodin sisustamisen, keittiön ja kattamisen sekä urheilun ja vapaa-ajan tuotteet, autotarvikkeet ja työkalut, konttori- ja koulutarvikkeet sekä laajan kemikalio-osaston.

- Nyt käytössämme on tilat, jotka mahdollistavat lisäksi sesonkituotteiden entistä paremman esillepanon. Tällä hetkellä ajankohtaisia sesonkituotteita ovat piha- ja puutarhatuotteet sekä laaja pyörämallistomme, Ylinen kertoo.

Kokkolan Halpa-Halli Oy on pyrkinyt löytämään Oulussa ratkaisun, joka sallii myös päivittäistavarakaupan. Toimitusjohtaja Ylisen mukaan yhtiö selvittää jatkossa päivittäistavarakaupan mahdollisuuksia nykyisessä kohteessa.

Lisätiedot:

Kokkolan Halpa-Halli Oy

Janne Ylinen, toimitusjohtaja

Puh. 020-718 2000

janne.ylinen@halpa-halli.com

www.hhnet.fi

Kokkolan Halpa-Halli Oy on yksityinen perheyhtiö Pohjanmaalta. Yhtiö on toiminut alueellaan vuodesta 1969 alkaen. Halpa-Hallin periaatteena on myydä laadukkaat tuotteensa jatkuvasti yleistä hintatasoa edullisemmin. Ketjulla on 37 myymälää 36 paikkakunnalla. Kokkolan Halpa-Halli Oy työllistää noin 1400 henkilöä, joista lähes 300 työskentelee ketjun pääpaikalla Kokkolassa. Lisätietoa Halpa-Hallista löydät osoitteesta www.hhnet.fi