Etusivu » Tiedotteet » Talous » GoExcellent käynnistää YT-neuvottelut

GoExcellent käynnistää YT-neuvottelut

Julkaistu: 23.02.2012 klo 09:01
Julkaisija: GoExcellent

Suomen suurin contact center –palveluita tarjoava yritys, GoExcellent, käynnistää yhteistoimintaneuvottelut kaikissa kuudessa toimipisteessään Suomessa. Henkilöstön vähennystarpeen arvioidaan olevan enintään 200 henkilöä. Neuvottelujen taustalla ovat toimeksiantosopimuksen piiriin kuuluvien töiden vähenemisestä johtuvat toiminnalliset järjestelyt.

Neuvottelujen alaisia töitä hoidetaan GoExcellentin Jyväskylän, Kouvolan,  Lahden, Pietarsaaren, Taivalkosken ja Helsingin toimipisteissä. –Yhteistoimintaneuvottelujen kautta pyrimme löytämään toiminnan uudelleenjärjestelyin ratkaisut, joilla voidaan minimoida henkilöstövaikutukset, toteaa konsernijohtaja Terje Andreassen GoExcellentistä.

Head of Communications Markku Tuominen, GoExcellent Finland, markku.tuominen@goexcellent.com, puh. +358 44 784 0066

GoExcellent Group on contact center-palveluihin erikoistunut, pohjoismainen yritys. 25 miljoonaa vuotuista asiakaskohtaamista, 90 miljoonan euron liikevaihto, 13 palvelukeskusta ja 2500 työntekijää ovat tehneet siitä yhden Pohjoismaiden suurimmista contact center -asiantuntijoista. GoExcellentin asiakaskuntaan kuuluvat mm. Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV, Viasat, RiksTV ja Telia. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Solnassa, Tukholman ulkopuolella. Yhtiöllä on palvelukeskuksia Kööpenhaminan, Helsingin, Oslon ja Tukholman lisäksi yhdeksällä muulla paikkakunnalla Suomessa ja Ruotsissa. Suomessa GoExcellent työllistää noin 1200 henkeä Helsingissä, Kouvolassa, Lahdessa, Jyväskylässä, Pietarsaaressa ja Taivalkoskella. Edistämme toimeksiantajiemme menestystä tukemalla työntekijöitämme hyvällä koulutuksella, toimivilla prosesseilla ja parhailla teknisillä työvälineillä. www.goexcellent.fi