Etusivu » Tiedotteet » Talous » Evlin Mikael Lundström valittu Euroopan korkorahastonhoitajien parhaimmistoon

Evli Pankki Oyj

Evlin Mikael Lundström valittu Euroopan korkorahastonhoitajien parhaimmistoon

Julkaistu: 31.03.2014 klo 08:55
Julkaisija: Evli Pankki Oyj

Evli kiilasi ensimmäisenä suomalaisena varainhoitotalona mitalisijoille Morningstarin Euroopan laajuisessa palkintogaalassa, jossa palkittiin mantereemme kyvykkäimmät salkunhoitajat. Korkotiimin vetäjä Mikael Lundström valittiin Euroopan korkosalkunhoitajien kärkitrioon.

Evlin High Yield Yrityslaina- ja Evli Yrityslaina -rahastojen salkunhoitaja ja korkotiimin vetäjä Mikael Lundström palkittiin ”European Fixed Income Manager of the Year” -sarjassa.

Euroopan rahastoja reittaa 30 puolueetonta analyytikkoa Morningstarilla. Arviointi suoritettiin tiukalla kriteeristöllä, joka pohjautuu viiden kohdan metodologiaan. Perinteisen tuottomenestyksen lisäksi arvioinnin kohteena olivat taustayhtiön tapa ja kyky toimia osuudenomistajien parhaaksi, salkunhoidon laatu tiiminä, kokonaisprosessin vahvuus, sekä kulut.

Mikaelin sijoittuminen kärkitrioon on upea saavutus, jonka takaa löytyy koko korkotiimin laadukas päivittäinen työ. Mikael on työskennellyt Evlissä vuodesta 1996. Tinkimätön asialle omistautuminen kantaa nyt hedelmää,” iloitsee Evlin toimitusjohtaja Maunu Lehtimäki.

Julkaisuvapaa: Maanantai 31.3 klo 9.00

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Petre Pomell, +358 40 727 1905, petre.pomell@evli.com

Mikael Lundström, +358 40 565 3036, mikael.lundstrom@evli.com

Evli Pankki Oyj

Evli on suomalainen, sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki. Tarjoamme yksityishenkilöille, yrittäjille, yrityksille ja instituutioille laaja-alaisen tuotevalikoiman sekä vahvaan ammattitaitoon perustuvaa palvelua sijoittamisessa ja varallisuudenhoidossa. Toiminnassamme tiivistyy yli 25 vuoden ja 250 sijoitusasiantuntijan kokemus ja osaaminen. Pankin hoidossa on 6,0 miljardin euron asiakasvarallisuus (12/2013). www.evli.com