Etusivu » Tiedotteet » Talous » Evli onnittelee satatuhatkertaisesti Slush-voittajaa

Evli Pankki Oyj

Evli onnittelee satatuhatkertaisesti Slush-voittajaa

Julkaistu: 19.11.2014 klo 19:47
Julkaisija: Evli Pankki Oyj

Onnittelemme lämpimästi Slush 100 -kilpailun voittajaa, Enbrite.ly:tä!

Kansainvälinen kasvuyritystapahtuma huipentui marraskuun 19. päivän iltana pitching-kilpailun voittajan palkitsemiseen. Palkinnon ideoija Evli Pankki onnittelee voittajaa 100 000 eurolla. Palkintosummasta 400 000 euroa tarjoavat FiBANin (Finnish Business Angels Network) bisnesenkelit ja joukko kansainvälisiä sijoittajia.

Alunperin kilpailuun haki 900 yritystä, joista loppusuoralle ylsi neljä. Arvovaltainen kansainvälinen tuomaristo seuloi tiukan kisan jälkeen ykköseksi Enbrite.ly:n. Sen saama 500 000 euron palkinto on suurin koskaan vastaavassa kilpailussa tarjottu sijoitus.

”Slush kuhisee kyvykkyyttä, ideoita ja ainutlaatuista yrittämisen intoa. Jotta liikeideasta syntyisi kasvua, tarvitaan myös asiaan uskovia, kokeneita taustavoimia. Slushiin ja startup-kilpailuun tiivistyy juuri sellaista eteenpäin vievää nuorta energiaa ja osaamista, jota Evli haluaa tukea. Etenkin Suomen talous tarvitsee näitä kasvunalkuja ja niiden synnyttämiä tulevaisuuden työpaikkoja kipeämmin kuin koskaan”, Evlin toimitusjohtaja Maunu Lehtimäki kiteyttää.

Maunu Lehtimäki, toimitusjohtaja, Evli Pankki Oyj, p. +358 9 4766 9304, www,evli.com

Enbrite.ly

Evli Pankki Oyj

Evli on suomalainen, sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki. Tarjoamme yksityishenkilöille, yrittäjille, yrityksille ja instituutioille laaja-alaisen tuotevalikoiman sekä vahvaan ammattitaitoon perustuvaa palvelua sijoittamisessa ja varallisuudenhoidossa. Toiminnassamme tiivistyy yli 25 vuoden ja 250 sijoitusasiantuntijan kokemus ja osaaminen. Pankin hoidossa on 6,3 miljardin euron asiakasvarallisuus (09/2014).