Etusivu » Tiedotteet » Talous » Evli on tutkitusti yhteisöjen ykkösvarainhoitaja

Evli Pankki Oyj

Evli on tutkitusti yhteisöjen ykkösvarainhoitaja

Julkaistu: 11.11.2013 klo 15:17
Julkaisija: Evli Pankki Oyj

Evli Pankki on TNS Sifo Prosperan vertailututkimuksen mukaan suomalaisten yhteisöjen eniten käyttämä varainhoitaja. Merkittävimmistä yhteisösijoittajista yli 65 prosenttia on valinnut Evlin varainhoitopalvelut.

- Arvostamme tutkimuksen tulosta erittäin paljon, sillä vaativien instituutioasiakkaiden luottamus on saavutus, johon ei kuljeta oikoteitä. Menestyksellinen sijoitustoiminta ja laadukas asiakaspalvelu perustuvat pitkäjänteisellä työllä hankittuun kokemukseen. Työtä tehdään systemaattisesti asiakkaan etu sataprosenttisesti huomioiden, niin hyvinä kuin huonoina aikoina, Evli Pankin toimitusjohtaja Maunu Lehtimäki sanoo.

Laatuvertailussa Evli sai tutkimuksen toiseksi parhaan sijoituksen. Erityisen hyvää palautetta yhteisöt antoivat Evlille sijoitustoiminnan tuloksista, osaavasta ja kokeneesta salkunhoidosta sekä asiakaspalvelun aktiivisuudesta.

Maunu Lehtimäki, toimitusjohtaja, Evli Pankki Oyj, p. 09 4766 9304
Janne Lassila, johtaja, Instituutiovarainhoito, Evli Pankki Oyj, p. 09 4766 9142
www.evli.com

TNS Sifo Prosperan External Asset Management Institutions 2013, Finland -tutkimukseen haastateltiin yhteisösijoittajia 5.6.-11.9.2013. Vertailussa oli 17 varainhoitotaloa. TNS Sifo Prosperan External Asset Management Institutions 2013, Finland

Evli Pankki Oyj

Evli on suomalainen, sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki. Tarjoamme yksityishenkilöille, yrittäjille, yrityksille ja instituutioille laaja-alaisen tuotevalikoiman sekä vahvaan ammattitaitoon perustuvaa palvelua sijoittamisessa ja varallisuudenhoidossa. Toiminnassamme tiivistyy yli 25 vuoden ja 250 sijoitusasiantuntijan kokemus ja osaaminen. Pankin hoidossa on 5,5 miljardin euron asiakasvarallisuus (9/2013).