Etusivu » Tiedotteet » Talous » Evli maailman AAA-luokkaan lyhyissä yrityslainoissa

Evli Pankki Oyj

Evli maailman AAA-luokkaan lyhyissä yrityslainoissa

Julkaistu: 24.08.2015 klo 10:46
Julkaisija: Evli Pankki Oyj

Evli Lyhyt Yrityslaina -rahasto ja sitä hoitava Juhamatti Pukka on saavuttanut elokuussa tutkimusyhtiö Citywiren korkeimman AAA-luokituksen ja ykkössijan euroalueen lyhyet yrityslainat -kategoriassa. Kansainvälisessä tutkimuksessa vertailtiin kaikki sektorit mukaan luettuna 13 759 salkunhoitajaa, joista vain 428 palkittiin AAA-luokituksella.

”Juhamatin suoritus on erinomainen poikkeuksellisen haastavat korkomarkkinaolosuhteet huomioiden. Vaikka emme palkintojen vuoksi työtämme teekään, niin ne ovat aina hienoja huomionosoituksia hyvin ja pitkäjänteisesti tehdystä arkisesta uurastuksesta asiakkaiden etujen maksimoimiseksi”, sanoo Evli Pankin varatoimitusjohtaja Lea Keinänen.

Lähde: Citywire. Juhamatti Pukka is AAA rated by Citywire for his 3 year risk adjusted performance for the period 31/7/2012-31/7/2015.

Lea Keinänen, varatoimitusjohtaja, Evli Pankki Oyj

puh. (09) 4766 9326 tai 040 531 8814

Petre Pomell, sijoitusasiantuntija, Evli Pankki Oyj

puh. (09) 4766 9914 tai 040 727 1905

Evli Pankki Oyj

Evli on sijoittamiseen erikoistunut aito yksityispankki, joka auttaa yksityishenkilöitä ja yhteisöjä kasvattamaan varallisuuttaan. Yhtiö tarjoaa varainhoitopalveluita, erilaisia pääomamarkkinoihin liittyviä palveluita, kuten osake- ja muiden sijoitustuotteiden välitystä, markkinatakausta ja sijoitustutkimusta, sekä Corporate Finance -palveluita. Yhtiö tarjoa lisäksi asiakkaiden sijoitustoimintaa tukevia pankkipalveluita. Evlin asiakkaita ovat varakkaat ja vaurastuvat yksityishenkilöt, heidän perheensä sekä heihin sidoksissa olevat yritykset sekä toisaalta instituutioasiakkaat, kuten vakuutusyhtiöt, eläkesäätiöt, järjestöt, kunnat ja yritykset. Evlin palveluksessa työskentelee noin 250 henkilöä. Evlin hallinnoitavana on 8,4 miljardia euroa asiakkaiden varoja (Netto 6/2015).

www.evli.com