Etusivu » Tiedotteet » Talous » Euromoney: Evlistä Suomen parasta varainhoitoa yrittäjille ja varakkaille yksityishenkilöille

Evli Pankki Oyj

Julkaistu: 17.02.2014 klo 13:53
Julkaisija: Evli Pankki Oyj

Evli Pankin palvelut suomalaisille yrittäjille ja varakkaille yksityishenkilöille valittiin Suomen parhaiksi Euromoneyn Private Banking and Wealth Management Survey 2014 -tutkimuksessa.

Maailman arvostetuimpiin finanssialan aikakauslehtiin kuuluvan Euromoneyn Private Banking -tutkimus perustuu sekä palveluntarjoajien performansseihin että alan toimijoiden arvioihin kilpailijoistaan.

- Tutkimuksen tulos on yksi osoitus Evlin erityisosaamisesta yrittäjien ja varakkaiden yksityishenkilöiden varainhoitajana. Tästä on hyvä jatkaa pitkäjänteistä työtä asiakkaiden sijoitustavoitteiden saavuttamiseksi, sanoo varainhoitopalveluista vastaava Esa Pensala.

Esa Pensala, johtaja, Varainhoitopalvelut, Evli Pankki, p. (09) 4766 9786, esa.pensala@evli.com

Lähde: Euromoney Private Banking and Wealth Management Survey 2014, www.euromoney.com

Evli Pankki Oyj

Evli on suomalainen, sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki. Tarjoamme yksityishenkilöille, yrittäjille, yrityksille ja instituutioille laaja-alaisen tuotevalikoiman sekä vahvaan ammattitaitoon perustuvaa palvelua sijoittamisessa ja varallisuudenhoidossa. Toiminnassamme tiivistyy yli 25 vuoden ja 250 sijoitusasiantuntijan kokemus ja osaaminen. Pankin hoidossa on 6,0 miljardin euron asiakasvarallisuus (12/2013). www.evli.com