Etusivu » Tiedotteet » Talous » Etex ulkoistaa suunnittelutoimintojaan Etteplanille

Etteplan Oyj

Etex ulkoistaa suunnittelutoimintojaan Etteplanille

Julkaistu: 09.05.2014 klo 09:00
Julkaisija: Etteplan Oyj

- Etteplanin suunnitteluliiketoiminta vahvistuu yhteistyökumppanien keskittyessä ydinliiketoimintaansa.

Automaatiokomponentteja, huolto- ja korjauspalveluja tarjoava Etex Lappeenrannassa ulkoistaa suunnittelutoimintojaan Etteplanille. Käytännössä tämä tarkoittaa kolmen työntekijän siirtymistä Etteplanin palvelukseen toukokuun alussa. Ulkoistamisen jälkeen Etex voi keskittyä ydinliiketoimintaansa eli automaatiokomponenttien tekniseen myyntiin, huolto- ja korjauspalveluihin.

Jatkossa Etteplan ja Etex tiivistävät yhteistyötään: Etteplanin toimittaa kokonaisprojekteja yhteistyössä Etexin kanssa sekä tuottaa Etexille suunnittelupalveluja.

Lisätietoja antavat:

Veikko Lamminen
SVP, Operations Finland
Etteplan

Outi-Maria Liedes
SVP, Communications & Operational Development
Etteplan

Etteplan lyhyesti

Etteplan tuottaa teknisiä suunnittelupalveluita ja tuoteinformaation ratkaisuja maailman johtaville valmistavan teollisuuden yrityksille. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa.

Vuonna 2013 Etteplanin liikevaihto oli 128,6 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on lähes 1 800 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa ja Kiinassa. Etteplan on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETT1V.

www.etteplan.com