Etusivu » Tiedotteet » Talous » Ericssonin kolmannen kvartaalin tulos julkistetaan 24.10.2014

Ericsson

Ericssonin kolmannen kvartaalin tulos julkistetaan 24.10.2014

Julkaistu: 22.10.2014 klo 14:49
Julkaisija: Ericsson

Tiedoksi toimituksille

Ericssonin (NASDAQ:ERIC) kolmannen kvartaalin tulos vuodelta 2014 julkistetaan perjantaina 24.10.2014 noin kello 9.30 Suomen aikaa. Raportti julkaistaan osoitteessa:

www.ericsson.com/thecompany/investors/financial-reports/interim-reports

Suora lähetys lehdistö- ja analyytikkotilaisuudesta klo 11

Tulosjulkistustilaisuudessa Ruotsin Kistassa puhuvat Ericssonin toimitusjohtaja Hans Vestberg ja talousjohtaja Jan Frykhammar. Suoraa lähetystä tilaisuudesta voi seurata 24.10. Suomen ajassa klo 11 alkaen osoitteessa:

www.ericsson.com/press

Tilaisuus myös taltioidaan, ja se on katsottavissa samassa osoitteessa perjantain 24.10. aikana.

Tilaisuutta verkkolähetyksen kautta seuraaville ei ole varattu mahdollisuutta esittää kysymyksiä tilaisuuden aikana.

Puhelinkonferenssi lehdistölle, analyytikoille ja sijoittajille klo 16

Toimitusjohtaja Vestberg ja talousjohtaja Frykhammar vastaavat toimittajien, analyytikoiden ja sijoittajien esittämiin kysymyksiin erillisessä puhelinkonferenssissa 24.10. alkaen klo 16 Suomen aikaa.

Konferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon +44 208 817 93 01 viimeistään 15 minuuttia ennen konferenssin alkamista. Soittajia pyydetään ilmoittamaan puhelun yhteydessä vahvistusnumero 1562 1796.

Myös puhelinkonferenssia voi seurata sekä suorana lähetyksenä että myöhemmin tallenteena osoitteessa www.ericsson.com/press.

Milla Nummenpää

Viestintäjohtaja, Ericsson

Puh. 09 299 2556 / 044 299 2556

milla.nummenpaa@ericsson.com

Ericsson on maailman johtava viestintäteknologioiden ja -palvelujen tarjoaja, joka rakentaa eturintamassa verkottunutta yhteiskuntaa. Meillä on pitkät asiakassuhteet maailman suurimpien teleoperaattorien kanssa, minkä ansiosta ihmiset, yritykset ja yhteiskunnat voivat paremmin hyödyntää mahdollisuuksiaan  ja luoda kestävämpää tulevaisuutta.

Palvelumme, ohjelmistomme ja infrastruktuurimme – erityisesti mobiilin, laajakaistan ja pilviteknologian osalta – auttavat tietoliikenne- ja muita aloja menestymään liiketoiminnassaan, toimimaan tehokkaammin, parantamaan käyttäjäkokemusta ja tarttumaan uusiin tilaisuuksiin.

Yli 110 000 ammattilaistamme sekä asiakkaamme 180 eri maassa tekevät meistä maailmanlaajuisen teknologia- ja palvelujohtajan. Tukemamme verkot yhdistävät yli 2,5 miljardia käyttäjää, ja niiden kautta kulkee 40 prosenttia maailman mobiililiikenteestä. Investoimalla tutkimukseen ja kehitykseen varmistamme, että ratkaisumme ja asiakkaamme pysyvät eturintamassa.

Vuonna 1876 perustetulla Ericssonilla on pääkonttori Tukholmassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli 34,9 miljardia Yhdysvaltain dollaria (227,8 miljardia Ruotsin kruunua). Ericsson on listattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä ja New Yorkin NASDAQissa.

Suomen Ericsson työllistää noin 950 osaajaa, ja yrityksen päätoimipiste on Kirkkonummella. Toiminta Suomessa pohjautuu kolmeen vahvaan osaamisalueeseen: tutkimukseen ja tuotekehitykseen, paikallisia asiakkaita palvelevaan myyntiin ja palveluorganisaatioon, joka keskittyy sekä paikallisiin että kansainvälisiin asiakkaisiin. Suomen Ericsson sijoittui Great Place To Work -organisaation vuoden 2014 Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa sijalle kolme suurten yritysten sarjassa.

www.ericsson.com
www.ericsson.com/news