Etusivu » Tiedotteet » Talous » Ehdokkaat Vuoden Nuori Johtaja 2015 -palkinnon saajiksi on julkistettu

Ehdokkaat Vuoden Nuori Johtaja 2015 -palkinnon saajiksi on julkistettu

Julkaistu: 13.10.2015 klo 11:53
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Vuoden Nuori Johtaja -palkinto jaetaan tänä vuonna yhdeksännen kerran. Valinnan tekevä tuomaristo on julkistanut vuoden 2015 voittajaehdokkaat. Lopullinen valinta julkistetaan Tampereen Teatterissa järjestettävässä Nuori Johtajuus -tapahtumassa 20.11.

Ehdotuksia palkinnon saajiksi tuli tänä vuonna ennätykselliset 133. Ehdolla on 120 nuorta johtajaa, joista finalisteiksi on valittu 22.

Vuoden Nuori Johtaja 2015 -palkinnon lisäksi kilpailussa jaetaan myös Teknologiateollisuuden Vuoden Nuori Johtaja -tunnustus. Voittajan valitsee tuomaristo, joka koostuu Suomen Nuorkauppamarien, Teknologiateollisuus ry:n, CxO Mentorin, Experiksen, FIBS ry:n ja Suomen Ekonomien edustajista. Kilpailun suojelijana toimii jääkiekkolegenda Raimo Helminen.

Viime vuonna Vuoden Nuori Johtaja 2014 -palkinto myönnettiin Vincit Oy:n toimitusjohtaja Mikko Kuituselle. Kunniamaininnat myönnettiin Kone Hissit Oy:n toimitusjohtaja Heikki Haasmaalle, Enfo Zender Oy:n toimitusjohtaja Tero Saksmanille sekä Nordic Power Service Oy:n toimitusjohtaja Oskari Tuhkaselle.

Suomen Nuorkauppakamari on järjestänyt Vuoden Nuori Johtaja -kilpailun vuodesta 2007 alkaen. Kilpailuun on voinut ilmoittaa kenet tahansa alle 40-vuotiaan johtajan, joka toimii vastuullisesti ja esimerkillisesti. Vuoden Nuori Johtaja 2015 saa palkinnoksi CxO Mentorin huippujohtajan ammattimentorointipaketin.

Mervi Vuorinen
varapuheenjohtaja
mervi.vuorinen@jci.fi

Niina Hämäläinen
Vuoden Nuori Johtaja kansallinen koordinaattori
niina.hamalainen@jci.fi

Nuorkauppakamari on kansainvälinen alle 40-vuotiaiden jäsentensä kehittymis- ja johtamiskouluttautumisjärjestö sekä kontaktiverkosto. Nuorkauppakamari kehittää yhteiskuntaa ja johtajuutta paremman tulevaisuuden turvaamiseksi.

Suomen Nuorkauppakamarit ry on perustettu vuonna 1957. Varsinaisia jäseniä on noin 2 500 ja yhdessä alumnien kanssa noin 5 000. Globaalisti Nuorkauppakamari toimii 115 maassa, yli 200 000 jäsenen voimin. www.nuorkauppakamarit.fi