Etusivu » Tiedotteet » Talous » DIAMOND BEVERAGES JA BRASSERIE L’AMOUR YHTEISTYÖSSÄ

Diamond Beverages Oy

DIAMOND BEVERAGES JA BRASSERIE L’AMOUR YHTEISTYÖSSÄ

Julkaistu: 07.10.2016 klo 15:00
Julkaisija: Diamond Beverages Oy

Porvoon ravintolamaailma saa mielenkiintoisen uuden tulokkaan lauantaina 8.10. kun Brasserie L’amour avaa ovensa yleisölle. Ravintolan takana on yksi Suomen tunnetuimpia kokkeja, porvoolainen Kai Kallio. Ravintolan oluttarjonnasta vastaa Suomen johtava craft-oluiden maahantuoja Diamond Beverages.

Ravintolan ideana on ranskalainen rento brasserie -palvelukonsepti, joka viikonloppuisin on auki myöhäisillekin ruokailijoille.  Tarjonta pitää sisällään niin laadukkaat oluet, viinit kuin cocktailitkin. Brasserie L’amour sijaitsee Porvoon vanhan kaupungin portilla 1900 -luvun alussa rakennetussa entisessä pankkisalissa.

Diamond Beveragesille kyseessä on varsinainen craft -oluen näyteikkuna. Hanassa tulee olemaan niin kotimaista pienpanimo-olutta Malmgårdilta ja Panimoravintola Beerhunters’ilta kuin kansainvälisen salkun parhaimpia edustajia kuten Founders Brewing, Stone Brewing, Mikkeller, BrewDog ja pitkä lista vaihtuvia erikoisuuksia. Tarjolla tulee olemaan vakituisesti hanassa myös isoja maailmanmerkkejä, kuten Estrella Damm, Staropramen, Paulaner ja Thatchersin siiderit. Näin perinteisemmänkin oluen kuluttajat on otettu huomioon tarjonnassa.

Brasserie L’amourin hanatarjonta on Porvoon laajin, ja tämän lisäksi tulee vielä täydentävä pullovalikoima. Ravintolassa tulee olemaan paljon tapahtumia oluen ympärillä. ”Olemme Diamondilla erittäin tyytyväisiä tästä yhteistyöstä ja tulemme panostamaan ravintolan oluttarjontaan jatkuvasti”, toteaa toimitusjohtaja Walter Himanen Diamond Beveragesilta.

Lisätietoa:

Walter Himanen (Tel. 0400-513238)                                             Kai Kallio (Tel. 050-3636178)

Diamond Beverages on vuonna 1998 perustettu Suomen johtava erikoisoluiden maahantuontiin keskittynyt yritys. Laajasta tuotesalkusta on oluita saatavilla niin päivittäiskaupoista, Alkoista kuin hyvin varustetuista anniskeluravintoloista.

Lisätietoja www.diamondbeverages.fi