Etusivu » Tiedotteet » Talous » Danske Bank jälleen paras Cash Management -pankki Suomessa

Danske Bank

Danske Bank jälleen paras Cash Management -pankki Suomessa

Julkaistu: 19.02.2015 klo 09:59
Julkaisija: Danske Bank

Kolmas vuosi peräkkäin

Danske Bank on valittu kolmatta kertaa peräkkäin parhaaksi Cash Management -ratkaisuja tarjoavaksi pankiksi Suomessa. Asiakastyytyväisyyttä mittaava TNS Sifo Prosperan tutkimus toteutettiin kaikissa Pohjoismaissa, ja sen mukaan Danske Bank arvioitiin parhaaksi Cash Management -pankiksi myös Tanskassa ja Ruotsissa sekä toiseksi parhaaksi Norjassa.

Prosperan Suomessa tekemässä tutkimuksessa Danske Bank listattiin ykköseksi lähes kaikissa sekä kassanhallintaratkaisujen myyntiä että myynnin jälkeistä asiakastukea käsittelevissä kysymyksissä, mikä kertoo asiakaslähtöisyyden onnistumisesta läpi organisaation. Danske Bank sai tutkimuksessa parhaat arviot myös Tanskassa ja Ruotsissa, Norjassa se sijoittui toiseksi.

– Asiakkailta saamamme tunnustus ilahduttaa meitä suuresti, sillä se vahvistaa näkemyksemme toimintamme oikeasta suunnasta niin Suomessa kuin muissakin Pohjoismaissa ja siitä, että pystymme vastaamaan asiakkaittemme tarpeisiin monenlaisissa olosuhteissa. Danske Bank arvioitiin jälleen parhaaksi muun muassa asiantuntijuudessa sekä kyvyssä tarjota asiakkaalle relevantteja ratkaisuja CM-alueella, Rauni Haaranen, Head of Cash Management Finland, kommentoi tutkimuksen tulosta.

– Paransimme suoritustamme monella osa-alueella niin asiakassuhteen hoidossa kuin analyyttisten työvälineiden, kuten online-raporttien ja ennusteiden, tarjonnassa. Luonnollisesti analysoimme myös ne osa-alueet, joissa meillä on eniten parannettavaa toimintamme edelleen kehittämiseksi.

Prospera-tutkimuksen tulokset 2015

TNS SIFO PROSPERA – CASH MANAGEMENT FINLAND 2015

OVERALL PERFORMANCE, ALL ORGANIZATIONS

Asiakastyytyväisyys - sijoitus ja kokonaisarvosana (1-5):

1. Danske Bank  3,98

2. SEB               3,91

3. Nordea          3,77

Suomessa Prosperan tutkimuksen piiriin kuului yli 50 Suomen suurimpiin lukeutuvaa yritystä. Puhelinhaastattelu tehtiin 19.12.2014 ja 3.2.2015 välisenä aikana ja vastaajina olivat yritysten talousjohtoon kuuluvat henkilöt.

Rauni Haaranen, Head of Cash Management Finland, Danske Bank. Puh. 010 546 7841

www.danskebank.fi/media

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö,- yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.