Etusivu » Tiedotteet » Talous » Cursorin väki lähtee tervehdyskäynneille Kotkan-Haminan seudun yrityksiin marraskuussa

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Julkaistu: 10.11.2015 klo 08:30
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor toteuttaa 18. ja 19.11. tervehdyskäyntejä seudun yrityksiin. Tavoitteena on, että koko henkilöstö vierailisi tuolloin mahdollisimman monessa yrityksessä joko ennakolta sopien tai spontaanisti.

”Yrityskäynnit ja -tapaamiset ovat tärkein osa päivittäistä työtämme, mutta tempauspäivien kautta haluamme tavoittaa laajasti alueemme yrityksiä koko Cursorin henkilöstön voimin”, kertoo Cursorin toimitusjohtaja Mika Perttunen.

Yritysten tarpeet ja kehittämisajatukset esille

”Haluamme kuunnella yrityksiä ja heidän tarpeitaan ja toiveitaan. Meidän toimintamme ja palvelujemme onnistumisen kannalta on ensiarvoista tietää, mitä meidän seudun yrityksille kuuluu ja missä nyt mennään. Vain siten osaamme parhaiten auttaa ja tukea yrityksiä nyt ja tulevaisuudessa”.

”Lähestymme toki itse aktiivisesti alueemme yrityksiä ja teemme tempauspäivien aikana paljon spontaaneja vierailuja, mutta toivomme kovasti yhteydenottoja myös yrittäjien taholta. Tarkoitus on, että jalkautuspäivistä tulee toistuva tapahtuma.”, jatkaa Mika Perttunen.

Yrittäjien antamaa palautetta ja evästyksiä työstetään Cursorin henkilöstöpäivässä marraskuun lopussa. Jokainen idea tullaan käsittelemään ja niiden pohjalta myös kehitetään Cursorin palveluja entistä paremmiksi.

Asiakastapaamiset toimivat myös Kotkan-Haminan seudun elinkeinostrategian käynnistäjänä. Uuden ohjelman lähtökohtana ovat yritysten tarpeet, ja tavoitteena on uusien yhteisten menestystarinoiden rakentaminen. Välittömällä vuorovaikutuksella on tässä työssä arvaamattoman suuri merkitys.

toimitusjohtaja Mika Perttunen, Cursor Oy

puh. 040 190 2521, mika.perttunen@cursor.fi

Kutsu cursorilainen kylään -yhteydenottolomake: www.cursor.fi - Tapahtumat ja koulutukset

Suora linkki yhteydenottolomakkeeseen:

Kutsuja voi laittaa myös: info@cursor.fi tai soittamalla Cursorin vaihteeseen puh. 040 190 2500

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon