Etusivu » Tiedotteet » Talous » Cubion BlackBerry-yritysratkaisut Elena Solutionsin valikoimaan

Cubio

Cubion BlackBerry-yritysratkaisut Elena Solutionsin valikoimaan

Julkaistu: 02.04.2012 klo 13:45
Julkaisija: Cubio

Mobiilioperaattori Cubio ja yritysten viestintäratkaisuja toimittava Elena Solutions ovat solmineet BlackBerry-älypuhelimia ja -palveluita koskevan jälleenmyyntisopimuksen, jonka mukaisesti Elena Solutions ryhtyy tarjoamaan yritysasiakkailleen myös Cubion BlackBerry-yritysratkaisuja.

BlackBerry-älypuhelimet ovat tunnettuja erityisesti vahvasta tietoturvasta, erinomaisista viestintäominaisuuksista ja etähallintatoiminnosta, jolla yksittäinen käyttäjä tai yrityksen tietohallinto voi esimerkiksi paikantaa ja tyhjentää kadonneen laitteen tai etäasentaa laitteeseen ohjelmia ja asetuksia. Nämä ominaisuudet tekevät BlackBerry-älypuhelimista suosittuja yrityskäytössä. Esimerkiksi pankki- ja rahoitusalalla BlackBerry-laitteet ovat käytetyimpiä älypuhelimia.

“Elena Solutions on pitkän linjan luotettava yritysratkaisuiden toimittaja. Yhteistyössä heidän kanssaan voimme tarjota BlackBerry-ratkaisut yritysasiakkaiden saataville aiempaa tehokkaammin”, Cubion toimitusjohtaja Harry Järn sanoo.

Maaliskuussa Elena Solutions ja Cubio ilmoittivat aloittavansa strategisen yhteistyön ja Elena Solutions ryhtyi tarjoamaan Cubio Virtuaalivaihdetta osana ratkaisutarjontaansa.

Cubio
toimitusjohtaja Harry Järn
puhelin: 046 8100 007
sähköposti: harry.jarn@cubio.com

Elena Solutions
toimitusjohtaja Jari Kauhanen
puhelin: 010 4005700
sähköposti: jari.kauhanen@elena.fi

Elena Solutions Oy on vuonna 1997 perustettu yritysviestinnän huippuosaaja, jonka tuotteita ovat yritysten asiakaskohtaiset puhe- ja datapalvelut, Call-, Contact Center- ja Unified communication -ratkaisut sekä virtuaali- ja mobiilivaihteet. Elena on maailman johtavien kontaktiratkaisujen toimittajien auktorisoitu jälleenmyyjä EMEA-alueella ja sen tuotevalikoimaan kuuluvat mm. Avaya-, Alcatel-Lucent-, Siemens- sekä Vision-ratkaisut. Toimitettuja asiakasjärjestelmiä on jo yli 3000 ja toimitettuja liittymiä yli 10 000 kappaletta. Elena Solutions Oy:n tavoitteena on menestyä monipuolisena ja innovatiivisena yritysviestintäratkaisujen toimittajana sekä tuottaa asiakkailleen heidän liiketoimintaansa kehittäviä ratkaisuja. www.elena.fi

BlackBerry on kanadalaisen Research In Motionin (RIM) mobiiliteollisuuden mullistanut palvelu, joka julkaistiin vuonna 1999. Sen keskeiset ominaisuudet ovat vahva tietoturva, erinomaiset viestintäominaisuudet sekä laitekannan hallinta. Nykyään BlackBerry-laitteet ja -palvelut ovat miljoonien asiakkaiden käytössä ympäri maailmaa. Suomen markkinoille BlackBerry-älypuhelimet saapuvat ensimmäistä kertaa huhtikuun alussa. RIM on listautunut pörssiin sekä Yhdysvalloissa (NASDAQ:RIMM) että Torontossa, Kanadassa (TSX:RIM). Lisätietoa: www.blackberry.com

Cubio on yksi pisimpään toimineista palveluoperaattoreista maailmassa. Cubio investoi omien verkkojen rakentamisen sijaan asiakaslähtöiseen palveluiden innovointiin ja luotettavaan tarjontaan. Cubion vahvuuksia ovat edulliset ulkomaanpuhelut, oikeilla nimillä ja kasvoilla toimiva asiakaspalvelu, erilaisille asiakasryhmille räätälöidyt palvelukokonaisuudet sekä ensimmäisenä Suomessa tarjottavat BlackBerry-älypuhelimet ja -palvelut. Suomalaisten ja venäläisten henkilöomistajien hallinnassa oleva yritys toimii Helsingissä, Lappeenrannassa ja Pietarissa. Lisätietoa: www.cubio.com.