Etusivu » Tiedotteet » Talous » Cubio tuo Jabran mobiilituotteet osaksi tarjontaansa

Cubio

Cubio tuo Jabran mobiilituotteet osaksi tarjontaansa

Julkaistu: 03.05.2012 klo 13:24
Julkaisija: Cubio

Mobiilioperaattori Cubio tuo Jabran langattomat lisälaitteet osaksi ratkaisutarjontaansa. Jabra valmistaa muun muassa langattomia sankaluureja, bluetooth-kuulokkeita ja muita puhelimen lisävarusteita, jotka helpottavat viestintää niin toimistossa kuin tien päällä. Tuotteet tarjoavat muun muassa taustamelua vaimentavan teknologian ja salaavat kuulokeosan ja puhelimen välillä liikkuvan äänisignaalin.

”Cubio haluaa tarjota asiakkailleen parhaat mahdolliset, yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyt kokonaisratkaisut, olipa kyse yritysasiakkaista tai kuluttajista. Esimerkiksi aiemmin tänä vuonna toimme Suomen markkinoille BlackBerry-älypuhelimet, jotka tarjoavat erinomaiset viestintäominaisuudet ja pankkitason tietoturvan. Yhteistyössä Jabran kanssa voimme vahvistaa kokonaistarjontaamme entisestään ja tarjota asiakkaillemme monipuolisempia, kuuluvuutta ja tietoturvaa parantavia ratkaisuja”, Cubion myynti- ja asiakaspalvelujohtaja Jarkko Vesa sanoo.

”Joustavat ja helpot viestintämahdollisuudet muuttuvat yhä tärkeämmäksi tekijäksi toimialalla kuin toimialalla. Uskomme, että Cubion erinomainen asiakaspalvelu, BlackBerry-palvelut ja meidän tuotteemme muodostavat yhdessä erittäin houkuttelevan ja kilpailijoista erottuvan ratkaisun erityisesti monille yrityskäyttäjille”, Jabran Pohjoismaiden johtaja Soeren Schoennemann sanoo.

Cubio
Jarkko Vesa
Myynti- ja asiakaspalvelujohtaja
Puhelin: 050 511 1944
sähköposti: jarkko.vesa@cubio.com

Jabra
Juha Pieviläinen
Channel Account Manager
sähköposti: jpievilainen@jabra.com

Cubio on yksi pisimpään toimineista palveluoperaattoreista maailmassa. Cubio investoi omien verkkojen rakentamisen sijaan asiakaslähtöiseen palveluiden innovointiin ja luotettavaan tarjontaan. Cubion vahvuuksia ovat edulliset ulkomaanpuhelut, oikeilla nimillä ja kasvoilla toimiva asiakaspalvelu, erilaisille asiakasryhmille räätälöidyt palvelukokonaisuudet sekä ensimmäisenä Suomessa tarjottavat BlackBerry-älypuhelimet ja -palvelut. Suomalaisten ja venäläisten henkilöomistajien hallinnassa oleva yritys toimii Helsingissä, Lappeenrannassa ja Pietarissa. Lisätietoa: www.cubio.com.