Etusivu » Tiedotteet » Talous » Cubio esittelee BlackBerry-tarjontansa

Julkaistu: 22.03.2012 klo 11:53
Julkaisija: Cubio

Hyvä median edustaja,

helmikuussa mobiilioperaattori Cubio kertoi tuovansa BlackBerry-älypuhelimet Suomeen. Tähän asti Suomi on ollut ainoa eurooppalainen maa, jossa BlackBerry-laitteita ei ole ollut saatavilla. Nyt laitteisiin ja niiden taustalla toimivaan Cubion liittymä- ja palvelupakettiin pääsee tutustumaan omakätisesti.

Aika: tiistai 27. maaliskuuta kello 10-12
Paikka: World Trade Center Helsingin Marski-sali, Aleksanterinkatu 17, Helsinki (toinen kerros)

Tilaisuudessa esitellään Cubion BlackBerry-ratkaisut ja kerrotaan, millä eväillä uusi älypuhelinalusta voi vallata paikkansa Suomen markkinoilla. Paikalla BlackBerry-laitteita ja -palveluita esittelemässä ja kysymyksiin vastaamassa on Cubion toimitusjohtaja Harry Järn ja BlackBerry-yksikön johtaja Kyösti Järnefelt sekä laitteiden valmistajan RIM:n Pohjoismaiden markkinoista vastaava Paul Lucier.

Pyydämme ilmoittautumaan tilaisuuteen viimeistään perjantaina 23. maaliskuuta:

Anu Lyra
Cubio
puhelin: 046 813 1332
sähköposti: anu.lyra@cubio.com

Tervetuloa!

Cubio on yksi pisimpään toimineista palveluoperaattoreista maailmassa. Cubio investoi omien verkkojen rakentamisen sijaan asiakaslähtöiseen palveluiden innovointiin ja luotettavaan tarjontaan. Cubion vahvuuksia ovat edulliset ulkomaanpuhelut, oikeilla nimillä ja kasvoilla toimiva asiakaspalvelu, erilaisille asiakasryhmille räätälöidyt palvelukokonaisuudet sekä ensimmäisenä Suomessa tarjottavat BlackBerry-älypuhelimet ja -palvelut. Suomalaisten ja venäläisten henkilöomistajien hallinnassa oleva yritys toimii Helsingissä, Lappeenrannassa ja Pietarissa. Lisätietoa: www.cubio.com.