Etusivu » Tiedotteet » Talous » Bloggaajalle infoa: Kansallinen mökkipäivä tulee 6.5. - Osta työtä mökki-Suomeen

Suomalaisen Työn Liitto

Julkaistu: 26.04.2016 klo 10:50
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Osta työtä Mökkisuomeen

KANSALLINEN MÖKKIPÄIVÄ TULEE 6.5. MILLAINEN MERKITYS MÖKKEILYLLÄ ON SINULLE?

MISTÄ ON KYSE? Kansallinen mökkipäivä järjestetään perjantaina 6. toukokuuta. Päivän tavoitteena on muistuttaa siitä, että ostamalla suomalaisia tuotteita ja palveluita luodaan mökkikuntiin uusia työpaikkoja ja hyvinvointia.

MIKSI KANSALLINEN MÖKKIPÄIVÄ JÄRJESTETÄÄN? Mökit ovat merkittävä osa kansallisvarallisuuttamme ja identiteettiämme. Kenelläpä meistä ei olisi jotain kivaa mökkikokemusta jaettavanaan. Myös mökkeilyn kansantaloudellinen merkitys on suuri: se työllistää noin 60 000 suomalaista ja lisää paikallisten palveluiden käyttöä sekä maaseudun elinvoimaisuutta. Pidetään huolta mökeistämme ja koko Suomesta!

KUKA KANSALLISEN MÖKKIPÄIVÄN JÄRJESTÄÄ? Teemapäivän takana on Suomalaisen Työn Liitto ja sen Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja. Kampanjasta löydät lisätietoa osoitteesta www.sinivalkoinenjalanjälki.fi

MITEN KULUTTAJAT SAAVAT TIETÄÄ ASIASTA? Sana kampanjasta leviää Facebookissa, jossa voi kutsua ystäviään mukaan tapahtumaan. Sen lisäksi tapahtuma näkyy Facebook-mainonnassa. Myös bloggaajat voivat auttaa tapahtuman leviämisessä ja hyvän mökkeilyhengen nostamisessa.

OSALLISTU VERKOSSA: suomityo.fi/mökkipäivä

Lämmin kiitos jos jaat tapahtuman sanomaa verkostollesi!

Suomalaisen Työn Liiton Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja muistuttaa jokapäiväisten ostopäätösten vaikutuksista Suomen työllisyyteen. Sinivalkoinen jalanjälki -tunnus helpottaa suomalaisten tuotteiden löytämisessä. www.sinivalkoinenjalanjälki.fi