Etusivu » Tiedotteet » Talous » Bisnode myy Lundalogikin

Bisnode myy Lundalogikin

Julkaistu: 16.01.2014 klo 13:00
Julkaisija: Bisnode Finland Oy

Luotto- ja markkinatietoyhtiö Bisnode myy pohjoismaisen CRM-toimittaja Lundalogikin ruotsalaiselle sijoitusyhtiö Monterrolle. Kauppa on osa Bisnoden ponnisteluja liiketoimintansa virtaviivaistamiseksi. Bisnode keskittyy tarjoamaan luotto- ja markkinatietoa päätöksenteon tueksi.

Lundalogik perustettiin vuonna 1990 ja yhtiöllä on noin 100 työntekijää, jotka tekevät siitä yhden Pohjoismaiden suurimmista CRM-toimittajista. Yhtiö kehittää ja tukee CRM-järjestelmien tuoteperhettä nimeltä LIME. Lundalogikin pääkonttori sijaitsee Ruotsin Lundissa ja sillä on toimistot myös Tukholmassa, Göteborgissa, Oslossa ja Helsingissä.

”Lundalogik on menestyvä, toimintaansa laajentava ohjelmistoyhtiö. Me Bisnodella haluamme keskittyä ydinliiketoimintaamme, eli päätöksentekoa tukevaan tietoon, joten kauppa on mahdollisuus sekä Lundalogikille että Bisnodelle keskittyä siihen, mitä tekevät parhaiten” kertoo Björn-Erik Karlsson, Bisnoden Pohjoismaista vastaava johtaja.

Lundalogikin liikevaihto on noin 100 miljoonaa kruunua. Kauppa odotetaan saatavan päätökseen helmikuun alkuun mennessä, eikä sen odoteta vaikuttavan Bisnoden tulokseen merkittävästi.

Lisätietoja antaa:

Björn-Erik Karlsson, Regional Director Nordic