Etusivu » Tiedotteet » Talous » Big Security edesauttaa Exclusive Networks Groupin kasvua

Big Security edesauttaa Exclusive Networks Groupin kasvua

Julkaistu: 17.06.2013 klo 10:15
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Teknologiatukkuri kasvoi vuoden ensimmäisellä neljänneksellä koko tuoteportfolionsa hyvän menestyksen avulla. Erityisesti Big Dataan liittyvät turvallisuuspalvelut kasvoivat merkittävästi.

PARIISI, 17. kesäkuuta 2013 – Teknologiatukkuri Exclusive Networks Group jatkoi hyvää kasvua vuoden ensimmäisen neljänneksen aikana. Erityisen hyvin kasvoivat Big Security -alan toimijat, kuten FireEye, Arbor Networks ja LogRythm. Exclusive Networksin ydintuotteet, kuten Fortinet, Infoblox ja Palo Alto Networks, jatkoivat hyvää menestystä.

Exclusive Networks Groupin vuoden ensimmäisen neljänneksen liikevaihto oli 73 miljoonaa euroa, joka on 18 prosenttia enemmän kuin samana jaksona viime vuonna. Vuoden hyvä alku oli odotettu ja se auttaa saavuttamaan koko vuodelle asetetut tavoitteet.

– APT-hyökkäyksistä on tullut kaupallista toimintaa ja samalla kysyntä paremmalle tietoturvalle on kasvanut. Näissä hyökkäyksissä tunkeilija soluttautuu yrityksen tietojärjestelmään esimerkiksi sähköpostin kautta. Big Security -ratkaisujen markkinat kasvavat ja jälleenmyyjillemme tarjoutuu uusia tilaisuuksia kaupantekoon, sanoo Exclusive Networks Groupin Pohjoismaiden markkinointijohtaja James Holohan.

– Haittaohjelmat ja hyökkäystavat ovat kehittyneet, joten myös puolustusstrategian pitää muuttua. Tietoturvaratkaisuilta vaaditaan tätä nykyä kykyä valvoa ja kontrolloida verkkoa tehokkaasti sekä reagoida tietovuotoihin nopeasti. Verkkoihin yhdistettävien laitteiden suuri määrä ja niiden suuri käyttöaste luovat uusia uhkia ja uudenlaista Big Security -dataa. Tämä tietomäärä pitää analysoida oikealla tavalla, jotta yrityksen turvallisuusstrategia toimii. Analyysiprosessin automatisointi varmistaa tietoturvaongelmien vakavuuden luokittelun ja nopean reagoinnin niihin.

Exclusive Networks Group tuo kasvavia teknologiayrityksiä Euroopan markkinoille. Se on erikoistunut verkko- , infrastruktuuri-, turvallisuus- ja tallennusratkaisuihin.

– Olemme ylpeitä kyvystämme löytää trendejä ja palvella kasvavia yrityksiä. Tavoitteenamme on kasvattaa liikevaihtomme miljardiin euroon muutamassa vuodessa. Uusi sijoituskierroksemme on onnistunut ja strategiamme on osoittautunut oikeanlaiseksi. Odotamme hyvää vuotta, koska meillä on sopivat myyntikumppanit kehittyviin IT-ympäristöihin ja tarjoamme edelleen ylivertaista tukea ja markkinointiapua jälleenmyyjillemme, kertoo Exclusive Networks Groupin toimitusjohtaja Olivier Breittmayer

Exclusive Networks Group

Exclusive Networks Group tuo kasvuvaiheessa olevat globaalit teknologiayritykset Euroopan markkinoille hyödyntäen ainutlaatuista SuperVAD-jakelumalliaan. Se on erikoistunut edustamaan verkko-, infrastruktuuri-, turvallisuus- ja tallennusratkaisuja tarjoavia teknologiayrityksiä. Yhtiöllä on noin 4 200 jälleenmyyjää.

Yhtiö koostuu yhtenäisesti ohjatusta ryhmästä kansallisesti toimivia, riippumattomia ja yrittäjävetoisia bisnesyksiöitä. Se tunnetaan innovatiivisten ja epätavanomaisten teknologioiden tuomisesta Euroopan markkinoille. Vuonna 2003 perustettu, nopeasti kasvanut yhtiö tukee yhteistyökumppaneitaan tarjoamalla heille muun muassa konsultointi-, markkinointi-, myynti- ja koulutuspalveluita sekä teknistä tukea.

Exclusive Networks Groupin pääkonttori on Ranskassa, ja se toimii 14 maassa, mukaan lukien Englanti, Saksa, Italia, Itävalta, Hollanti, Belgia, Espanja, Portugali, Ruotsi, Norja ja Suomi. Yhtiöllä on toimintaa myös ranskankielisessä Afrikassa.

Yhteystiedot:

Mark Waite/David Evans